Publicerat Oktober 3, 200619 yr visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden, men här blir nog bra... Är det nån som har nå tips på nå roliga företagsevent/kickoff... det e så att företaget jag jobbar för har tioårs jubileum och har frågat personalen vad vi vill göra, mitt förslag om tre veckors semester i thailand gick liksom inte igenom av nån underlig anledning ;D... vill gärna ha tips på web adresser mm. mvh johan
Publicerat Oktober 3, 200619 yr Vår firma hade kickoff för tre helger sedan, då åkte vi ner till stockholm och hoppade på fartyget "Birka Paradise" och stack på en kryssning över till Åland. Kan varmt rekomenderas!!....vicket j*vla drag det var på den båten, speciellt efter tolvslaget, fest fest fest fest!!!!!.... ;D
Publicerat Oktober 3, 200619 yr Författare vicket j*vla drag det var på den båten, speciellt efter tolvslaget, fest fest fest fest!!!!!.... ;D jodå! Vi åkte birka paradise förra året ;D
Publicerat Oktober 3, 200619 yr visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden, men här blir nog bra... Du kan få ha den i tråden "övriga hobbies" för det kan ju att festa vara. ;D
Publicerat Oktober 3, 200619 yr visste inte riktigt var jag skulle lägga den här tråden, men här blir nog bra...Är det nån som har nå tips på nå roliga företagsevent/kickoff... det e så att företaget jag jobbar för har tioårs jubileum och har frågat personalen vad vi vill göra, mitt förslag om tre veckors semester i thailand gick liksom inte igenom av nån underlig anledning ;D... vill gärna ha tips på web adresser mm. mvh johan Mariebergs viltfarm utanför Kalix. Köra jeep, rida på vildsvin, m.m. ;D http://www.viltfarmen.se/ Jag jagar på markerna runt omkring Er. ;D Ha det så trevligt i a f! :D :D
Publicerat Oktober 4, 200619 yr Vår firma hade kickoff för tre helger sedan, då åkte vi ner till stockholm och hoppade på fartyget "Birka Paradise" och stack på en kryssning över till Åland. Kan varmt rekomenderas!!....vicket j*vla drag det var på den båten, speciellt efter tolvslaget, fest fest fest fest!!!!!.... ;D jobbar du åt YIT då eller?
Publicerat Oktober 4, 200619 yr Författare Mariebergs viltfarm utanför Kalix. Köra jeep, rida på vildsvin, m.m. ;Dhttp://www.viltfarmen.se/ Jag jagar på markerna runt omkring Er. ;D Ha det så trevligt i a f! :D :D just! kanske skulle berättat att jag e den enda på firman som är normalt funtad (= jagar o allt som hör därtill ;D ) så de bör nog inte vara nått som har med jakt o dyl, blir nog nedröstat ganska fort :'( :'( :'( men tack ändå!!!
Publicerat Oktober 4, 200619 yr just! kanske skulle berättat att jag e den enda på firman som är normalt funtad (= jagar o allt som hör därtill ;D ) så de bör nog inte vara nått som har med jakt o dyl, blir nog nedröstat ganska fort :'( :'( :'(men tack ändå!!! Han har fina kronhjortar om Du har en tjock börs ;D och feta vildsvin. ;D
Publicerat December 26, 200619 yr Han har fina kronhjortar om Du har en tjock börs ;D och feta vildsvin. ;D Hur fet börs kan tänkas behövas ???
Publicerat December 27, 200619 yr Hur fet börs kan tänkas behövas ??? Jag vet inte riktigt var han tar för att skjuta en hjort med bra horn. Ring och fråga honom vet jag. Vi som jagar runt detta vilthäng har skyddsjakt med på dom som är lösa. ;D Det har skjutits en 10: och en 12:a ute i öppen terräng. Båda under älgjakten.
Publicerat December 27, 200619 yr Låter jäkligt häftigt. Lite skillnad kan tänkas att jaga dem i hägn. Om det inte är ett gigantiskt hägn dvs.