Publicerat Oktober 3, 200619 yr Är det någon som vet om en sådan tävling ska vara uppe i Polkem i helgen ??? Hur fungerar det i en sådan tävling, skjuter man det vilt som hunden hittar i träden ???
Publicerat Oktober 3, 200619 yr Japp skallkungen 2006 ska gå i polkem. Vet att det ska vara i oktober men inte exakt... Så det låter ju troligt att det är till helgen.
Publicerat Oktober 4, 200619 yr Författare Min nästa fråga är då, skjuter man viltet som hunden hittar i träden???
Publicerat Oktober 4, 200619 yr Min nästa fråga är då, skjuter man viltet som hunden hittar i träden???Skulle inte tro det... : här i Finland gör man inte det iaf vad jag vet.
Publicerat Oktober 4, 200619 yr Författare Men är det samma i Sverige??? (jag är rädd om viltet :-[ ) Nästa fråga: ska någon från jaktsidan dit ???
Publicerat Oktober 4, 200619 yr Nix.. Man skjuter inget. Bara skrämmer dom. Jag känner några som ska dit men vet inte om det är någon som huserar här.