Publicerat Juli 16, 201411 yr hejmitt första inlägg här men varit medlem ganska länge men bara snokatMen nu undrar jag om nån har laddata påbarnes 26gr varmint grenade och 32gr vmax med norma hylsa och något krut som går att få tag i norrbotten typ vv eller norma.
Publicerat Juli 16, 201411 yr Kolla här. http://www.reloadersnest.com/frontpage.asp?CaliberID=357 Mvh.
Publicerat Juli 16, 201411 yr Författare ok tack! är rätt ny inom laddning och bara kört normas rekomendationer så jag undrar om man kan lita på dom där sidorna?
Publicerat Juli 16, 201411 yr Wallemannen skjuter .204.. får se om han kikar förbi, tror han fått sina laddningar från Lindroth.
Publicerat Juli 17, 201411 yr ok tack! är rätt ny inom laddning och bara kört normas rekomendationer så jag undrar om man kan lita på dom där sidorna? Ja dom översta är säkra men dom nedersta har inte blivit verifierade än men starta alltid några grain under o som dom skriver på sidan. Warning: Even this was a safe load in current weapon, ALWAYS start 5-10% lower and work yourself up to a safe max level in your weapon. ReloadersNest and the author takes no responsibility for any result using these loads. Mvh.