Publicerat Juli 19, 201412 yr Menar du nu Blasers flammade låda eller grundämnet? Är det grundämnet så använder kemi-industrin massor i form av katalysatorer. Det är ocskå ganska bra som legeringsämne i några specialfall. Halvledar-industrin använder också en liten skvätt. Jag tror dock inte man hittar så mycket användning av det hemma, så om du råkar sitta på några kilon så är det säljläge =) (i.e. det är svindyrt).
Publicerat Juli 19, 201412 yr Författare Menade Blaser, men jag har kommit fram till väldigt dyrt blingbling
Publicerat Juli 19, 201412 yr Är lådan flamhärdad eller är det något fuffens? I vanliga fall tycker jag det är riktigt snyggt, men med den träbit de har på bössan i reklamen blev det bara för mycket.
Publicerat Juli 19, 201412 yr Är lådan flamhärdad eller är det något fuffens? I vanliga fall tycker jag det är riktigt snyggt, men med den träbit de har på bössan i reklamen blev det bara för mycket. Oroa dig inte för träbiten - du kommer aldrig få tag i en lika fin som i deras reklam