Publicerat Juli 21, 201411 yr Detta är en populär post. Liten väg, går knappt köra mer än 50. En liten skoda med ett par sprickor i plasten fram. Flera grisar synliga i samma storlek. Gissar på 60-70 kilos. Ett par kluttar griskit va allt jag hittade. Spårade strax över kilometern. Hittade där ytterligare en normal grisskit. Kopplade loss och tiken hittade grisen i kanten på en inäga. Skulle tro gruppen gått dit för att äta.. Efter 7-8 km förföljande utan några direkta stopp kopplade jag Blackie som va märkbart tagen av värmen. Tror nog grisen klarade sig bra men hundra kan man ju inte vara... pejl jävlen strulade en del... tappade kontakten på 200m vid flera tillfällen. Sånt är fan inte kul med den hunden. ... fast det gick ändå fint att följa som man gjorde förr... med ljudet av hundskall
Publicerat Juli 22, 201411 yr Antennbrott...? Har jag haft på båda mina och det yttrade sig som du beskriver...
Publicerat Juli 22, 201411 yr Författare Antennbrott...? Har jag haft på båda mina och det yttrade sig som du beskriver... Skulle tro det är nått sånt... tredje astron jag har nu... två 220 som lagats allt för många gånger.. Nu en 320 och dc50 köpt förra året.. Fan att de inte kan göra nått som håller för mig...