Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pickup-tankar

Featured Replies

Publicerat

Är i faggorna o ska byta bil...tänkt mig en pickup upp till 150 k cirkus...som många andra funderar man ju på hilux , navara, l200, ranger...men eftersom ja e ganska kass på de där med bilar har ja lite funderingar ja kanske kan få svar på här..vad o tänka på med de olika alternativen..ex hört navarorna rasar, o l200 har topp-problem..några specifika årsmodeller/motorer detta gäller? Övriga kända problem eller annat o tänka på med ex serviceintervall etc?

/Mattias

• 3 weeks later...
Publicerat

Nissan hade vevlager problem runt 2004, polarn har en ranger och har aldrig klagat, hilux var jag inne på men stolarna var ju så kass att jag trodde det var nått budget alternativ. Velat fram o tillbaka skruttar runt i en Vito just nu, skulle jag inte köra 11mil o dagen så hade det nog blivit en jänk ;)

Publicerat

Hade köpt en hilux 8 dagar i veckan.

Publicerat

Håller med Bulldog, Toyota är bättre än Nissan när det gäller driftsäkerhet. Sen att dom kanske är lite spartansk utrustningsmässigt

Gör bara mindre prylar som kan gå sönder. :D

Publicerat
  • Författare

Låter ungefär som jag tänkt då att hiluxen e ett tryggt alternativ..någon som har erfarenhet av l200? Ja e lite småsugen på en sådan då ja tycker den e riktigt snygg..men som sagt e lite osäker på drift i problem??

Publicerat

Jag har själv en hilux och är väldigt nöjd. Det enda jag skulle vilja ändra på är att ratten är för långt bort när jag sitter bekvämt.

Publicerat

För 150K får du mkt pick-up, köpläge då många växer ner i spindelväv hos handlarna i det spannet, dvs efter 3 års leasing.

Många lovordar rangern, men det är ändå en Ford. En hilux ger dig mest för pengen, bättre backa ett par årsmodeller eller några 1000 mil för rätt köp.

Publicerat

Testa sökrutan längst upp till höger,skriv pickup eller L200 och du får massor av träffar.

Lite kort har jag haft en L200 som jag var supernöjd med,har idag en Ford Ranger som jag också är nöjd med.

Till skillnad från alla andra så väljer jag bort Hilux.

/Mike

• 2 weeks later...
Publicerat

Jag kör en Amarok.

Toppen med 6vxlar och känns mer som bil än lastbil när man åker landsväg.

Publicerat

Annars så finns det en Lada Niva pickup på blocket nu.

Kolla in den, mycket ryskt gjutjärn för pengarna:D

Publicerat

Annars så finns det en Lada Niva pickup på blocket nu.

Kolla in den, mycket ryskt gjutjärn för pengarna:D

Gjutjärn... Nja rostskydd är något den inte har
Publicerat

Köp hilux om du vill bilen skall hålla,köp en l200 om du vill sitta skönt och ta dyra rep.

Kör hilux och skulle titta på 2000-2004 dom modellerna känns bättre men black edition är juh sjukt fina,