Publicerat Juli 26, 201412 yr Hejsan står åh väljer mellan dessa båda märken, fria kart downloads är viktigt ifall de råkar bli nått telebyte för och nackdelar med märken från användare?
Publicerat Juli 26, 201412 yr Va med ett test i senaste jaktjournalen, klart läsvärt om man går i pejlköpartankar Jag bar en swepoint och kan bara tala gott om den, smålägenheter man har mobiltäckning. Hade lite strul förra året men det berodde på fukt i halsbandet, hade tydligen blivit en spricka nånstans.. Tracker har jag ingen erfarenhet av.
Publicerat Juli 26, 201412 yr Författare Joo läst de, men måste man köpa nya kartor till tracker medans man ha fritt antal på swepointen vid haveri?
Publicerat Juli 26, 201412 yr Vill för mej att alla kartor finns på licensen, å då kan man ladda ner till ny telefon närsom Skickat från min ST27i via Tapatalk 2
Publicerat Juli 27, 201412 yr Openstreetmap och satellit är fri på tracker, men terräng kostar! Har 2 trackerband och är nöjd, har ingen annan erfarenhet av andra gsmpejlar så jag kan väll inte säga så mycke. Har ett dc40 på ett av trackerbandet, och det blir mycket bra
Publicerat Juli 27, 201412 yr Författare Openstreetmap och satellit är fri på tracker, men terräng kostar! Har 2 trackerband och är nöjd, har ingen annan erfarenhet av andra gsmpejlar så jag kan väll inte säga så mycke. Har ett dc40 på ett av trackerbandet, och det blir mycket bra hur bra är openstreet och satellit då?
Publicerat Juli 27, 201412 yr Nja! Satellit tycker jag är bättre, men i nöd så klarar man sig. openstreetmap ser man bara större vägar på, men är du väl bekant men området så ser du ju vart hunden är iaf! Terrängkartan kostar bara några hundra, och du får gode stort område så det är värt det
Publicerat Juli 27, 201412 yr Författare Är då trackers så mkt bättre än swepoint att de är värt åh köpa kartor extra för telebyte\krash?
Publicerat Juli 27, 201412 yr Det går inte så mycket kartrutor! Jag har laddat ner ett jävligt stort område och har kvar. Jag har ca 600 kartrutor nu att ladda ner och dom följer ju med vid telefonbyte.