Publicerat Juli 28, 201411 yr Detta är en efterlysning och jag hoppas ni har överseende med det. Jag behöver få tag i whistler på robsoft. Antingen du läser det själv eller ifall någon kan vidarebefodra detta vore tacksamt. Jag har krut med till dig men ditt telefonnr ligger i pm på robsoft. Läser du detta skicka pm här så styr vi upp det! Mvh Fredde
Publicerat Juli 28, 201411 yr Det är lugnt, hoppas du får tag på honom. Har han en signatur här? Off topic men extremt orättvist att du får skriva inlägg under forumuppdateringen när ingen annan kan komma åt forumet...
Publicerat Juli 29, 201411 yr Författare Det löste sig! Robsoft kom igång innan det blev för sent. Jag fick tag i honon. Tack Isjonsson!
Publicerat Juli 29, 201411 yr Det löste sig! Robsoft kom igång innan det blev för sent. Jag fick tag i honon. Tack Isjonsson! Ja, jag hörde att ni hade talats vid sedan igår. Varsågod! Det är bra med vänner o tjänster o gentjänster.