Publicerat Juli 29, 201412 yr Jag söker info om hur den korta pipan funkar, gärna om nån mätt hastighet, mynningsflamma mm!
Publicerat Juli 29, 201412 yr Nybliven ägare till Brown Bear i .375 H&H, men inte mätt ännu... återkommer när jag gjort det.
Publicerat September 6, 201411 yr Är också intresserad av resultatet då jag sneglat en del på Sakos Bear-serie i .375H&H.
Publicerat December 1, 201411 yr Författare Nybliven ägare till Brown Bear i .375 H&H, men inte mätt ännu... återkommer när jag gjort det. nu då?
Publicerat December 2, 201411 yr Nix. Smidig som tusan, men min tillgång till kronograf är just nu begränsad...
Publicerat December 2, 201411 yr Författare du bor väl i skåne annars är min ledig! Vad kör du för ammo då? eldkvast?
Publicerat December 5, 201411 yr Skåne ... har just flyttat tillbaka till Sörmland, och har ångest nog över avsaknad av vinter jämfört med NOrduppland (där det inte heller är vinter ännu, i år). Inte skjutit i mörker, men inte reflekterat över någon eldkvast, nej. 270 grs Barnes TSX, laddad med Norma 202. Min dator kraschade igår, så vet inte hur mycket just nu...