Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fästen till Leupold vx2 2-7x33

Featured Replies

Publicerat

Hej. Här kommer mitt första inlägg på detta forum.

Jag har köpt en Steyr Mannlicher modell S i kaliber 7mm remington magnum. Jag har även köpt ett leupold VX 2 2-7x33 som skall monters. Jag har warnes weawer klackar på. Men jag vet inte vad jag ska köpa för ringar.. någon som vet vad jag ska köpa för några? Jag har funderat på låga weawer topmount. Men jag vet inte om det blir för lågt.

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

Jävla fittforum

Publicerat

Fittforum?

Har du inte kunnat lista ut vilka ringar du ska ha på 1,5 månad?

Köp warne som passar på weaver klack? Medium höj borde funka... Blir det för högt så skickar du tillbaka dem och byter till låga.

Publicerat

Som medlem i fittforumet så kan jag säga att det antagligen räcker gott med låga ringar.

Möjligen t.o.m. extra låga.

Men eftersom siktet är relativt kort så prova först med låga.

Publicerat

Jävla fittforum

Det var tamejtusan det roligaste bumpandet av en tråd jag läst på länge :biggrin:

Men det hjälpte ju, du har fått svar på frågan :thumbsup:

Hoppas att du inte blir bitter bara för att ditt första inlägg inte fångades upp av någon i flödet, det är tråkigt men händer. Du ska vara hjärtligt välkommen till forumet :wink:

Publicerat
  • Författare

Jo då jag har listat ut vilka ringar jag skulle ha. Jag Köpte en vx2a 3-9x40 och medium ringar,det passade perfekt.

Ja jag blev lite bitter det var ju ingen som svarade.

Publicerat

Haha, kungligt!

Skönt att det passade allafall!

Publicerat

Lite aggressionsproblem?

Publicerat
  • Författare

Ja blir lätt arg när jag har glömt matlådan hemma och jobbat med kroppen hela dan, rot kapning (kapar vindfällen)

Sen när man kommer hem så ä inte middan klar så man får få hungrig nån timme till.

Det är ett bra forum jag har fått mycket hjälp genom att läsa trådar här. Men det liksom slank ur mig när jag kollade tapatalk och såg att ingen svarat än. Men nu blev det ju liv i tråden iallafall :-) hoppas ingen tog illa upp

Publicerat

Ja blir lätt arg när jag har glömt matlådan hemma och jobbat med kroppen hela dan, rot kapning (kapar vindfällen)

Sen när man kommer hem så ä inte middan klar så man får få hungrig nån timme till.

Det är ett bra forum jag har fått mycket hjälp genom att läsa trådar här. Men det liksom slank ur mig när jag kollade tapatalk och såg att ingen svarat än. Men nu blev det ju liv i tråden iallafall :-) hoppas ingen tog illa upp

Det var ju ingen som svarade, så hur skulle någon kunna ta illa upp....?!;)

mvh/Urban

Publicerat
  • Författare

Jag menade att jag hoppades att ingen tog illa upp när jag skrev "jävla fittforum" Det kanske än någon som läst och känner sig kränkt. Alla känner ju sig typ kränkta nu förtiden.

Kanske någon liten surfitta som satt och skrolla igenom flödet och så skrev jag så där. Då tänker hen "Usch vad hemskt, va folk vräker ur sig nu förtiden! jag känner mig träffad och tänker då fan inte svara på något inlägg från honom"

Skämt åsido jag har kort stubin och har åkt på några smällar i livet pga det så det börjar ge med sig. Men får jag inte i mig mat så att jag får lågt blodsocker då kan till och med min bästa vän bli min fiende...

Godnatt på er alla snälla forumister som faktiskt svarade.

Publicerat

Jägarkåren är väl inte den grupp i samhället som är mest känd för sin lättkränkthet.. Jag undrar hur du bemöter feminister och andra röda tomtar? Med en rak höger, eller?

Publicerat
  • Författare

En rak konservativ höger