Publicerat Oktober 5, 200619 yr Tillbaka från tjänstresa till Tjeckien. Vackra kvinnor, trevliga kollegor, god öl och billiga priser. Min vana trogen brukar jag ge mig in på fabrikerna och kika på priser. Meopta är kanske bästa value for money redan idag på den svenska marknaden. Meopta 1-4x22 K-dot dag belyst. Kanske bästa kompaktkikaren på marknaden?? 495€ =4700SEK Jaguar gruppens pris 6900SEK Meopta 3-12x56 natt belyst. 625€ = 6000 SEK Jaguargruppens pris 8900SEK Synd att jag inte behöver nåt bara.
Publicerat Oktober 5, 200619 yr Du kanske skulle starta direktimport? Jim Om du lägger på: Moms,tull, frakt och något litet påslag är priserna lika.. Tyvärr är verkligenheten så :-
Publicerat Oktober 5, 200619 yr Författare För en person som är där en gång i månaden med rymmligt handbagage kan det vara en luckerativ sido business dock
Publicerat Oktober 5, 200619 yr Kära MKJ! Det känns som att du och jag har något vi måste prata om. ;D ;D MVH Henrik
Publicerat Oktober 5, 200619 yr För en person som är där en gång i månaden med rymmligt handbagage kan det vara en luckerativ sido business dock Jo då.Lämnar du garanti?
Publicerat Oktober 5, 200619 yr Författare Kära MKJ!Det känns som att du och jag har något vi måste prata om. ;D ;D MVH Henrik Är det kvinnohistorierna du är ute efter månne ;D Mvh Magnus
Publicerat Oktober 5, 200619 yr Om du lägger på: Moms,tull, frakt och något litet påslag är priserna lika..Tyvärr är verkligenheten så :- Inte är det väl tull på varor inon EU???