Publicerat Augusti 4, 201411 yr Någon som har handlat där eller har erfarenhet om det är en seriös butik?
Publicerat Augusti 4, 201411 yr om du menar kjells vapen i götene http://kjellsvapen.se/ så ja det ska vara en seriös firma om inget har hänt sedan sist gång jag hörde nått om dom
Publicerat Augusti 4, 201411 yr Tycker oxå att dom e bra. Lätta att snacka med och de är inte så noga med när de stänger för sist vi va där så hade dom öppet i över en timme extra. Skickat från min GT-I9105P via Tapatalk
Publicerat Augusti 4, 201411 yr Mycket bra butik. Köper du exempelvis kikare eller studsare så monterar de samt skjuter in den i deras skjuttunnel, helt gratis!
Publicerat Augusti 4, 201411 yr kanon folk, köpte min bock där, grym servis fick tillockmed fika, satt med kjell i en halvtimme o snacka
Publicerat Augusti 14, 201411 yr Kjell är en god människa som, genom att kategorisera vänstervapen, står upp för utsatta minoriteter i vårt samhälle.