Publicerat Oktober 5, 200619 yr Hej.har smugit omkring på det här trevliga forumet nåra timmar så de är väl dags att presentera mig lite kort. 43år ung smålänning från Gunnebo.jagar helst hjort o rådjur med min tax.men de blir lite av varje enligt jakttabellen. jagar på ca1000ha runt slingsöviken MVH Täa
Publicerat Oktober 6, 200619 yr Hej och välkommen! Känner du Kåkan Karlsson och Håkan Larsson i Gunnebo? Har jagat ihop med dem! I ett jaktlag i Hycklinge ;D
Publicerat Oktober 6, 200619 yr Hej tack ska ni ha allihop!! Roggman66.Dessa gubbar känner ja väl.Larsson är min svärfar o Karlsson är en gammal kompis som ja jagat med en hel del.även vart med som gäst i Hycklinge.men de va ett tag sen.Karlsson pratade om nån Roger med TJT.måste vart du då.Var lite sugen på en tjt för en fyra fem år sen.Men de blev en tax till(som tror hon e en tjt) liten till växten men ettrig som fan Mvh Täa
Publicerat Oktober 6, 200619 yr Rätt Roger fast jag har en Borderterrier men kommer att skaffa Tjt vart det lider.Hälsa gubbsen! ;D