Publicerat Augusti 5, 201412 yr Jag får Error 503 servis temporarily unavailable när jag försöker logga in har vart så i 4dar nu har gjort allt möjligt för o få de o funka men tror att min ip har blivit blockad sen jag försökt ladda upp em mp4 fil det var där efter jag inte kom in ????
Publicerat Augusti 5, 201412 yr Skumt.. Vet att när vi blockar folk så finns risk att närliggande ip drabbas men det har inte hänt på ett tag så detta förstår jag inte. Hoppas Niclas passerar inom kort..
Publicerat Augusti 5, 201412 yr Prova att starta om router om du kör via det. Samt den enhet du surfar genom. Funkar inte det så ligger problemet mest troligt inte hos dig Flex
Publicerat Augusti 5, 201412 yr Hej Flex Vilken (Extern) IP har den datorn du har problem med?Använd denna och kolla: http://www.whatsmyip.org/ //Niclas Lundin
Publicerat Augusti 5, 201412 yr Författare Prova att starta om router om du kör via det. Samt den enhet du surfar genom. Funkar inte det så ligger problemet mest troligt inte hos dig Flex Näää har gjort det Mvh.