Publicerat Augusti 8, 201411 yr Jag får nu upp avaktiverad på min garmin astro us 320, hur löser jag det finns det någon vänlig som kan giva mig råd i denna fråga? mvh Peter
Publicerat Augusti 8, 201411 yr Google vet vart i landet håller du hus? Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk
Publicerat Augusti 8, 201411 yr Har du uppdatera den till 3.60? Isåfall kika längst ner i tråden "få skallindikororn till dc50 att funka" Kunde inte länka via telefonen av nån anledning
Publicerat Augusti 9, 201411 yr Författare Google vet vart i landet håller du hus? Skickat från min GT-P3110 via Tapatalk tjena finns i östergötland /mantorp p
Publicerat Augusti 9, 201411 yr Om jag förstått det rätt ska du lägga in uppdatering 3.40 och sen kan du aldrig uppdatera enheten igen. I 3.60 finns det en funktion som tar reda på vart enheten befinner sig och automatiskt stänger av den om den är i ett område där US-frekvenserna är olagliga. /Markus
Publicerat Augusti 9, 201411 yr Om jag förstått det rätt ska du lägga in uppdatering 3.40 och sen kan du aldrig uppdatera enheten igen. I 3.60 finns det en funktion som tar reda på vart enheten befinner sig och automatiskt stänger av den om den är i ett område där US-frekvenserna är olagliga. /Markus Helt rätt, fjollorna har ju fått för sig att jäklas genom att uppdatera programvaran, ett bra sätt att tappa kunder om inte annat!
Publicerat Augusti 9, 201411 yr Författare Om jag förstått det rätt ska du lägga in uppdatering 3.40 och sen kan du aldrig uppdatera enheten igen. I 3.60 finns det en funktion som tar reda på vart enheten befinner sig och automatiskt stänger av den om den är i ett område där US-frekvenserna är olagliga. /Markus ok där har vi svaret, för problemet kom efter en uppdatering. går det inte få bort det på något settP P
Publicerat Augusti 9, 201411 yr ok där har vi svaret, för problemet kom efter en uppdatering. går det inte få bort det på något settP P Jodå det är bara att välja vilken nivå man vill vara på, välj då 3:40 tror den elaka kom med 3:50 Har ni laddat ner så är det bara att backa nivå!
Publicerat Augusti 9, 201411 yr Författare Jodå det är bara att välja vilken nivå man vill vara på, välj då 3:40 tror den elaka kom med 3:50 Har ni laddat ner så är det bara att backa nivå! hur gör jag det?
Publicerat Augusti 12, 201411 yr hur gör jag det? Det där är inte mitt bord utan att ha grejerna hemma, påslagna och precis ha gjort det, däremot så läste jag på en uppdatering från trampet.se att har man laddat ner 3:70 uppdateringen så finns det ingen backfunktion, men kolla med den firman om du vet vad du har laddat ner för något och hur man gör!
Publicerat Augusti 12, 201411 yr Det där är inte mitt bord utan att ha grejerna hemma, påslagna och precis ha gjort det, däremot så läste jag på en uppdatering från trampet.se att har man laddat ner 3:70 uppdateringen så finns det ingen backfunktion, men kolla med den firman om du vet vad du har laddat ner för något och hur man gör!Det stämmer, går INTE att backa från 3.70, än. Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Publicerat Augusti 15, 201411 yr Författare kontakta Trampet.se Han brukar veta råd om sånt! Hej! Tack för dina goda råd killen på trampet.se, gav mig värdefulla råd så nu funkar det igen. Killen på trampnet.se han har förmågan att hjälpa kunder till en nöjd kund. Det borde den stora jätten "Garmin" lära sig något av. Så ni med 3.70 i garmin us det finns lösningar för problemen. Ny åker vi och släpper hunden, och hoppas på ett trevligt ståndskall på grisen /Peter
Publicerat Augusti 17, 201411 yr Hej! Tack för dina goda råd killen på trampet.se, gav mig värdefulla råd så nu funkar det igen. Killen på trampnet.se han har förmågan att hjälpa kunder till en nöjd kund. Det borde den stora jätten "Garmin" lära sig något av. Så ni med 3.70 i garmin us det finns lösningar för problemen. Ny åker vi och släpper hunden, och hoppas på ett trevligt ståndskall på grisen /Peter Perfekt då har han kommit på hur man gör nu, du minns inte vad du gjorde och kan lägga upp det //Pertan
Publicerat Augusti 17, 201411 yr Författare Perfekt då har han kommit på hur man gör nu, du minns inte vad du gjorde och kan lägga upp det //Pertan hej Det är lättast att kolla han hemsida under nyheter, där finns allt beskrivet. för man skall använda två filer men allt finns där peter
Publicerat Oktober 7, 201411 yr hej Det är lättast att kolla han hemsida under nyheter, där finns allt beskrivet. för man skall använda två filer men allt finns där peter Polaren har sabbat sin us Astro med uppdatering... Försökt hitta infon på trampet.se men inte fan hittar jag nått om hur man backar programvaran.