Publicerat Augusti 12, 201411 yr Går det att justera detta trycke med skruvarna eller måste man lämna in för slipning?
Publicerat Augusti 12, 201411 yr Googla parker hale trigger adjustment. Jag fick upp foto på manualen på första sidan. Kan inte länka ftån telefonen... (mitt fel. Inte telefonens...)
Publicerat Augusti 12, 201411 yr Du justerar trycket på övre skruven. Skruv nr 1. Men rengör trycket innan justering, googla upp beskrivningen för ditt trycke och kontrollera säkringen efter!
Publicerat Augusti 12, 201411 yr har du aldrig grejat med tryck förut? iså fall låt bli denna gången också, gå till en som kan. det är så himla lätt att det blir tok! Bara ett råd i all välmening
Publicerat Augusti 12, 201411 yr har du aldrig grejat med tryck förut? iså fall låt bli denna gången också, gå till en som kan. det är så himla lätt att det blir tok! Bara ett råd i all välmening Det är ett väldans enkelt trycke att justera. Kom bara ihåg att verkligen kontrollera säkringen, känner du dig osäker på detta bör du rådgöra med vapentekniker.
Publicerat Augusti 13, 201411 yr Allt är jätte enkelt när man kan det! Det är bara fel grej att ha en "kan själv övning på" om man inte vet vad/varför/hur vissa grejor funkar i ett trycke och resultatet kan bli hur farligt som helst. Där av mitt pekfinger i all välmening, inte bara mot den som håller bössan utan även mot dom/det i motsatt ända.
Publicerat Augusti 17, 201411 yr Författare Det blev faktiskt väldigt bra. Var ju ganka enkelt när jag fick fram den manualen. Säkringen funkar fortfarande och provade att smälla till den i marken ganske hårt och det var inga problem. . Det blev ljusår bättre än innan! Att lämna in kostar väll kanske 200 för justering när man inte ens måste slipa, men vad lär jag mig på det? De var så jag resonerande! Tack för all hjälp iallafall.
Publicerat Augusti 17, 201411 yr Det blev faktiskt väldigt bra. Var ju ganka enkelt när jag fick fram den manualen. Säkringen funkar fortfarande och provade att smälla till den i marken ganske hårt och det var inga problem. . Det blev ljusår bättre än innan! Att lämna in kostar väll kanske 200 för justering när man inte ens måste slipa, men vad lär jag mig på det? De var så jag resonerande! Tack för all hjälp iallafall. Problemet är att lärdomen kan bli jävligt tråkigt ifall vådaskott blir resultatet. Finns bla en artikel i VT där en bild visar ingreppet och hur lite spel det är på ingreppet... En sjyst vapentekniker kan visa och förklara hur du ska göra samtidigt som han gör det. Jag filar aldrig på jaktbössan utan det får proffsen göra. Däremot har projektbössorna justerats med varierande resultat, dessa hamnar dock inte i skogen utan att ha passerat en kompetent vapentekniker. /Magnus