Publicerat Augusti 14, 201411 yr Hej är det någon som har ladddata till 100grains sierra varminter till 7mm remington magnum? Jag har mailat Norma och sierra, men de kunde inte hjälpa mig. Jag ska använda Norma 204
Publicerat September 16, 201411 yr Författare Ja ellerhur är det trevligt inte ett svar på en och en halv månad. Inte undra på att man blir bitter. Men robsoft räddade mig. Att det krävs att man ska vräka ur sig skit bara får att få respons
Publicerat September 17, 201411 yr Ja så kan de va.Jakttider nu också, bra att du fick hjälp från andra sidan.
Publicerat September 17, 201411 yr Det är ett forum detta. Ingen betalservice om de nu missuppfattades så.
Publicerat September 17, 201411 yr Det är ett forum detta. Ingen betalservice om de nu missuppfattades så. Sharing is caring och delad glädje är dubbel glädje säger man i vissa sammanhang - alla tips mottages tacksamt till forumet
Publicerat September 17, 201411 yr Sharing is caring och delad glädje är dubbel glädje säger man i vissa sammanhang - alla tips mottages tacksamt till forumet absolut är det så. Skadar dock inte med lite artighet emellanåt