Fiskekeps 17 Posted August 18, 2014 Share Posted August 18, 2014 Gässen fattas på åkrarna i min närhet, däremot finns en jäkla massa tranor. Kan tranorna vara orsaken till "gåsbristen"? Quote Link to post Share on other sites
Fiskekeps 17 Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Nähäpp, ingen som kran svarta på om tranor tränger bort gäss? Quote Link to post Share on other sites
Minken88 153 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Nähäpp, ingen som kran svarta på om tranor tränger bort gäss? Jag tror det. Vad tror du? Quote Link to post Share on other sites
Fiskekeps 17 Posted August 22, 2014 Author Share Posted August 22, 2014 Jag tror det. Vad tror du? Jag tror bl.a. att herrn är sarkastisk nu. Men jag tror en massa saker, och det räcker inte. Bättre att veta så jag försöker ta reda på hur det funkar. Exempelvis genom att fråga på ett lämpligt forum. Quote Link to post Share on other sites
Minken88 153 Posted August 22, 2014 Share Posted August 22, 2014 Jag tror bl.a. att herrn är sarkastisk nu. Men jag tror en massa saker, och det räcker inte. Bättre att veta så jag försöker ta reda på hur det funkar. Exempelvis genom att fråga på ett lämpligt forum. Ja det var ju snällt. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts