Publicerat Augusti 19, 201411 yr Behöver 2 st vettiga pannlampor. Har haft hem Silvas senaste och provat. Inte dum alls, men med ett pris på ca 3000:- st så blir de saftigt för två. Finns de något annat vettigt? Dem jag har gått sönder och så är de med kina prylar. Kanske klokt att köpa en vettig och en budget? Extra batteri är ett krav! Och till Silva var de 1000:- till. Kan man komma ner till 1500:-st hade de varit kanon! Visst de blir mindre ljus men man får vad man betalar för. S.
Publicerat Augusti 19, 201411 yr LedLenser göra grymma ficklampor och pannlampor. De har ju en H7R för som är en pannlampa med uppladdningsbart batteri. Men visst Silvas orienteringslampor slår det mesta!!
Publicerat Augusti 19, 201411 yr T22 mini från Tunicat.se. Typ 1300:- och lyser satan. Bra batteritid. Jag är helnöjd med min.
Publicerat Augusti 19, 201411 yr Författare T22 såg intressant ut. Är de samma som dem säler på typ Aliexpress?
Publicerat Augusti 19, 201411 yr Jag köpte denna förra hösten för 34 USD. Lite dyrare nu men jäkligt bra med otroligt ljus. Fick köpa en separat laddare då den medföljande slutade fungera direkt men passade på att köpa lite extra 18650-batterier då. Har använt den mycket under sommaren till mördarsnigeljakt och kört den på lägsta ljusstyrka. Funkar jättebra men grannarna har undrat vad vi har för underliga saker för oss så fort det mörknat. http://www.dx.com/p/singfire-sf-621-2-x-cree-xm-l-t6-1600lm-3-mode-white-headlamp-headlight-grey-silver-2-x-18650-237518#.U_OsI0snwvk
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Författare Då var de beställt! 2st med extra batterier och med linser för att få bred på ljuset. Hoppas dem kommer på Tisdag? S.