Publicerat Augusti 23, 201411 yr Igår fick min karelartik Bera flytta till andra sidan endast 4år gammal.Kommer aldrig glömma dig då jag fick skjuta både din och min första gris på ståndskall efter 2tim arbete.Blev 4 ståndgrisar till den månaden för dig.Förra säsongen var det motflyt med grisarna men några älgar fick vi omkull iaf.I våras var vi på Mamima med björnhundsklubben o då var du inte dig lik.Efter ett vetbesök så konstaterades fästingsjukdomen anaplasma och under behandlingen kom oxå epilepsin.Då Ep var så kraftig (8-10 anfall på ett dygn) så valde vi att du skulle få somna in. R.I.P. Bera Kommer alltid sakna dig
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Det var på tok för tidigt. Det är verkligen ett tungt beslut att fatta, för en hund som knappt kommit mitt i livet. Men, det en skyldighet vi har och en rättighet våra hundar har. När det inte går längre..... Beklagar verkligen er förlust.