Publicerat Augusti 24, 201411 yr Hejsan svejsan, har lite panik här, nu är det så att jag blev inbjuden på min första jakt på tisdag, skitkul tyckte jag att få åka och jaga bock, hur som helst så har jag inte haft möjlighet att ta mig iväg och skjuta in bössan ordentligt och det kan ju vara bra, sen har saker och ting så tyvärr var tvungna att ordnas med först kommit före, så nu står jag här redo för jakt på tisdag men inte inskjuten bössa, så min stilla undran är hur löser jag detta, alla skjutbanor som jag hittat i gbg området är ju stängda på måndagar, så nu böjer jag mig för den outömliga visdom jag vet finns på forumet lägger mig platt som en liten bebis och säger snäälllllaaa lös det här åt mig, Eric
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Borde finnas någon butik i Göteborgsområdet som har en inskjutningstunnel kan man tycka.
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Stjärnåsens (?) skjutbiograf, säve skjutbana? Lite sent påtänkt för igår var flera vanor öppna
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Författare Som jag skrev innan har det inte funnits möjlighet innan nu har haft saker som jag var tvungen att göra, stjärnåsen har jag tänkt på men 1200 för att skjuta in bössan känns lite väl dyrt för mig
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Idala jaktskyttebana? Inte säker på att de har öppet på måndagar dock.
Publicerat Augusti 24, 201411 yr Nu vet jag ju inte vilken sida Gbg du befinner dig men söderut är kanske Järlöv ett alternativ. http://www.jarlov.se/index.php?menu=Hem&sida=Oppettider