Publicerat Augusti 30, 201411 yr Fick hämta min halvautomat idag, fick en snabblektion i än det ena, än det andra men det där med chokerna... Rena grekiskan! Nå'n vänlig själ som kan ge mig svart på vitt vilka egenskaper just mina choker har? PB-F-SP * PB-IC-SP **** PB-SK-SP PB-CL-SP C**** Detta är märkningen för mina 4 choker, har för avsikt att ibland skjuta slug i byssan, nå'n av chokerna som absolut INTE ska sitta i då?
Publicerat Augusti 30, 201411 yr Författare Mittenbokstäverna gör det logiskt Öööh... Jasså!? Tycker den enda logiken finns i de två första bokstäverna det är ju sedan eländet börjar!
Publicerat Augusti 30, 201411 yr Fick hämta min halvautomat idag, fick en snabblektion i än det ena, än det andra men det där med chokerna... Rena grekiskan! Nå'n vänlig själ som kan ge mig svart på vitt vilka egenskaper just mina choker har? PB-F-SP * Full Choke PB-IC-SP **** Improved Cylinder Kvart alltså. PB-SK-SP Skeet.. Är väl ngt mellan cylinder och Imbproved cylinder PB-CL-SP C**** ?? Borde vara kvart dvs samma som nr 2 uppifrån. Slug funkar med allt utom full. Detta är märkningen för mina 4 choker, har för avsikt att ibland skjuta slug i byssan, nå'n av chokerna som absolut INTE ska sitta i då?
Publicerat Augusti 30, 201411 yr Författare Fick hämta min halvautomat idag, fick en snabblektion i än det ena, än det andra men det där med chokerna... Rena grekiskan! Nå'n vänlig själ som kan ge mig svart på vitt vilka egenskaper just mina choker har? PB-F-SP * Full Choke PB-IC-SP **** Improved Cylinder Kvart alltså. PB-SK-SP Skeet.. Är väl ngt mellan cylinder och Imbproved cylinder PB-CL-SP C**** ?? Borde vara kvart dvs samma som nr 2 uppifrån. Slug funkar med allt utom full. Detta är märkningen för mina 4 choker, har för avsikt att ibland skjuta slug i byssan, nå'n av chokerna som absolut INTE ska sitta i då? Tack! Hade kollat runt på nätet för dåligt, hittade en tydlig beskrivning på Sakos hemsida.
Publicerat Augusti 30, 201411 yr Gissar att den märkt CL är cylinder, har absolut för mig det. Du borde kunna se att den är lite öppnare än skeetchoken, alltså lite tunnare väggar med blotta ögat, annars bara mäta med ett skjutmått.