Publicerat September 1, 201411 yr Sköt en räv i helgen med skapliga tänder. Är det någon som vet hur man gör iordning räv skalle? Tar man lös underkäken för att få rent och sen limmar dit den efter blekning eller hur gör man?
Publicerat September 1, 201411 yr Jag brukar flå och försöka få bort så mycket mjukdelar som möjligt. Lägg sedan skallen i en myrstack som fortfarande är aktiv. Vänta en vecka eller två, och sen är den ren. Funkar på råbockarna
Publicerat September 1, 201411 yr Detta är en populär post. Jag kokade en rävvalp för nått år sen. Flå bort så mycket man orkar, pilla ut hjärna och ögon. Lägg i blöt i nått dygn, byt vatten ofta, så drar man ur blodet ur benet. Tog loss underkäken efter kokning, och då delas den även i två. Sen är det bara att pilla rent och sen limma efter blekning. Är man ambitiös kan man borra med pytte-borr och sätta små bitar ståltråd i leden, så går det att justera gapet Däremot var jag dum och hade den i en låg hylla, så hundjäveln åt upp den...