Publicerat September 4, 201411 yr Drar på semester till Florida mitt i älgjakten [emoji24] Någon som har tips på en bra jaktbutik värd att besöka?
Publicerat September 4, 201411 yr Drar på semester till Florida mitt i älgjakten [emoji24] Någon som har tips på en bra jaktbutik värd att besöka? nix, men kan ge dig bilder på allt du missar
Publicerat September 4, 201411 yr Nu vet jag inte vart i Florida du ska, men Cabelas i Orlando är helt klart värt ett besök!
Publicerat September 4, 201411 yr Fanns egentligen hur många vapenaffärer som helst sist jag var i Florida men så mycket jaktbetonat såg jag inte, mest pistoler och AR-varianter - samt drösvis med tillbehör... Just tillbehör kan du köpa rätt billigt i USA men tyvärr får du inte ta med dig AR-varianterna eller pickadollerna hem! ;-) Vad är du ute efter, tillbehör till bössan eller annat?
Publicerat September 17, 201411 yr Nu vet jag inte vart i Florida du ska, men Cabelas i Orlando är helt klart värt ett besök! Finns Cabelas i Orlando nu?!? Annars så finns Bass Pro Shops i nästan alla stora städer o Florida det rekomenderas starkt!