Publicerat September 5, 201411 yr Häromdagen gick jag på en halvt sönderriven bäverdamm. Jag fick då höra att det är björnen som gör så för att locka dit bävern och lägga sig i bakhåll. Jag tror mer på klantig skogsägare med flåhacka. Vad tror ni?
Publicerat September 5, 201411 yr Häromdagen gick jag på en halvt sönderriven bäverdamm. Jag fick då höra att det är björnen som gör så för att locka dit bävern och lägga sig i bakhåll. Jag tror mer på klantig skogsägare med flåhacka. Vad tror ni? Jag tror som du. Enklare för björnen att bara vänta i så fall.
Publicerat September 5, 201411 yr Det är ingen skröna Henke. Det är precis så nalle gör. nänä nalle äter bara blåbär, det har jag hört, från säkrare källa än Henke! Olle i skogen......
Publicerat September 5, 201411 yr Är inte björnar precis som vargar gosiga små djur som bara äter frukt [emoji9]...? (allt som står i tidningar är sant)[emoji13]
Publicerat Februari 6, 201511 yr Såg en bäverhydda som nalle hade tagit sig in i. Alla som försökt vet hur svårt det kan va. Men stornallen klarade det .