Publicerat September 9, 201411 yr Vad mina rådjur gör så stannar dom vi sköt en bock förra året som vi har vetat gått där i skert 4-5 år
Publicerat September 9, 201411 yr Författare Okej, ja de lät då bra, hoppas dom stannar här med:-) Hade ju spanat ut den jag ville ha. Såg han sist den 1:a agusti fick han på video med, men sen dess då har han gått upp i rök, om inte någon annan tagit han!
Publicerat September 9, 201411 yr Okej, ja de lät då bra, hoppas dom stannar här med:-) Hade ju spanat ut den jag ville ha. Såg han sist den 1:a agusti fick han på video med, men sen dess då har han gått upp i rök, om inte någon annan tagit han!Dom stora bockarna försvinner ofta när jakten börjar ;-) dom har de i sin almenacka
Publicerat September 9, 201411 yr Författare Haha ja de verkar så tyvärr.. Men man ger inte upp, ska nog ut tor å fre på samma ställe där jag såg han! Suttit där säkert 15ggr, var där jag sköt enda bocken med!