Publicerat Oktober 10, 200619 yr JAHA Vad ska man säga? ??? Ännu en röst som ropar högt i öknen. Alla jägare är galna! Alla med vapen som kan skjuta en annan människa kommer att göra det! Jag vill inte se vapen eller jägare eller döda djur. Vart är vi på väg : /H
Publicerat Oktober 10, 200619 yr Oj oj vad ska man säga. Men när det gäller den där tidningen och deras journalister så slutar jag aldrig att förvånas eller. En tidning som använder the Sun och Svenska fans som säkra källor är ej seriös.
Publicerat Oktober 10, 200619 yr Författare Oj oj vad ska man säga. Men när det gäller den där tidningen och deras journalister så slutar jag aldrig att förvånas eller. En tidning som använder the Sun och Svenska fans som säkra källor är ej seriös. Hon var som journalist när hon jobbade på tidningen NSD, Luleå. Hon var inte nådig i kritiken mot regeringen när den var befogad. ;D
Publicerat Oktober 14, 200619 yr Tråkigt att det publiceras artiklar som denna då de bara spär på fördomarna mot jägarna :- Hon skriver att hon trycker gasen i botten när hon passerar passkyttarna och därefter frågar hon vad som händer om en älg kommer ut precis när en bil kommer. Ett skäl till att ta det lungt mao.
Publicerat Oktober 19, 200619 yr Jag såg det där också....blir så trött!! Har hon tänkt på vilken risken är? Dvs, hur många omkommer i bil pga jägare och hur många omkommer i bil pga andra bilister....det blir liksom ingen relevans eller nyans i det hela....suck.... :(
Publicerat Oktober 20, 200619 yr Jag tror hon inte förstår att vi Jägare är väldigt försiktiga över lag. Vi är mindre belastade av kriminalitet än dom flesta andra intressegrupper i samhället. Jag tycker hon är lite tokig som trampar gasen i botten och riskerar andras liv (enligt hennes artikel). : Hon borde vara mer ansvarstagande genom att köra med sunt förnuft och följa svenska trafikregler ;D Eller bli jägare :D /Svinhagen
Publicerat Oktober 20, 200619 yr Jag blev inte förvånad alls faktiskt. Ett alster av samma kvalité som allt annat signerat aftonbladet. Nordens största dagstidning.....blir samhället dummare och dummare eller är det bara jag som är mossig ??? Men man måste kanske ha respekt för ett alster som tog "robinsson"Jan Emanuel till Riksdagen?
Publicerat Oktober 22, 200619 yr blev inte förvånad alls faktiskt. Ett alster av samma kvalité som allt annat signerat aftonbladet. Nordens största dagstidning.....blir samhället dummare och dummare eller är det bara jag som är mossig Men man måste kanske ha respekt för ett alster som tog "robinsson"Jan Emanuel till Riksdagen? Men än mer bör man respektera det svenska folket som kastade ut honom igen! :D /H
Publicerat Oktober 24, 200619 yr Tur att kärringen lämnade oss Norrbottningar ifred, hon hade många uttalanden som denna i en av våra stora tidningar här uppe, fy fan >
Publicerat Oktober 27, 200619 yr Vissa har lite att göra... Jag har kommit till slutsatsen att majoriteten av journalisterna på Sveriges dags/kvällstidningar är idioter.
Publicerat Oktober 27, 200619 yr Författare Tur att kärringen lämnade oss Norrbottningar ifred, hon hade många uttalanden som denna i en av våra stora tidningar här uppe, fy fan > Hon hade något rätt då och då medans hon var ledarskribent på NSD men det var inte många gånger. ;D