Publicerat September 15, 201411 yr Uppsala, Enköping eller Västerås är det som gäller, tyvärr. Söker du något speciellt? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk
Publicerat September 15, 201411 yr Författare Uppsala, Enköping eller Västerås är det som gäller, tyvärr. Söker du något speciellt? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk Tack för svar [emoji2] ,Tänkte jag skulle prova härkilas pro dog keeper brallorna, när jag ändå är i morgongåva o jobbar
Publicerat September 15, 201411 yr I morgongåva finns det typ ingenting........ Ett bygge en affär och en grusparkering (där jag sitter ovh väntar på lass) I sala finns granngården, som har lite prylar.
Publicerat September 15, 201411 yr Nä nerlagd sedan länge, järnaffären i heby "city" finns inte heller kvar.
Publicerat September 15, 201411 yr Ja e barnfödd i vittinge o det är mycket som inte är sig likt sen 30år men nog trodde jag lantmännen fanns kvar.
Publicerat September 15, 201411 yr Författare Ja då får man se om man hinner åka till nån butikerna, jobbar ju in fredag så vette fan om jag hinner åka så långt
Publicerat September 15, 201411 yr Finns i uppsala,Enköping,Västerås. Jäkligt dåligt med jakt affärer hära, bara tokigt folk Ja kan slå på kaffe nån kväll on du håller sig kvar hela veckan i byn