Publicerat September 20, 201411 yr Jag kommer inte åt att ändra textstorlek, göra kursivt, fet text, lägga till någon av de fina "smileyfigurerna". Vad gör jag för fel? Är ju ett tag sen jag var här... Inte för att jag glömmer, jag minns bara inte lika länge som förr...
Publicerat September 20, 201411 yr Författare Kan tyda på att det är något snurr på sidan...Det funkade inatt. Är problemet nytt för dig, Mirva? Fler som har samma problem?
Publicerat September 20, 201411 yr Ser alltid ut såhär på min dator och inga klagomål har hörts om just det tidigare, så sidan är det nog inget större fel på skulle jag tro men om nån röd kommer in i tråden så kan de nog bena ut vad det kan vara som knasar för er
Publicerat September 20, 201411 yr Författare Så här ser det ut när jag öppnar via "svar" högst upp ovanför trådens start... Beklagar bildkvaliteten... lyckas inte ta skärmdump på plattan så jag fotade skärmen med mobilen...
Publicerat September 20, 201411 yr Författare Så här ser det ut när jag öppnar via "svar" högst upp ovanför trådens start... Beklagar bildkvaliteten... lyckas inte ta skärmdump på plattan så jag fotade skärmen med mobilen...
Publicerat September 20, 201411 yr På padda verkar det inte gå att redigera på samma vis som via PC. Ser ut precis så för mig med både i padda och i telefon. Men vid datorn ser det ut som Jämtas bild.
Publicerat September 20, 201411 yr Författare Så här ser det ut annars... Det funkade igår på plattan (Samsung). Jag har inte ens provat på datorn än....
Publicerat September 20, 201411 yr Om/när det blir sådär på datorn, så kan man prova att klicka utanför svarsrutan och sen klicka i den igen, då syns funktionerna igen men om det funkar lika samma på en padda vette tusan. Jag tvivlar..
Publicerat September 20, 201411 yr Författare Ska logga ut och logga in på datorn. Gick inte medan jag är inloggad på plattan iaf.
Publicerat September 20, 201411 yr Yes, så även på PC, man klickar in på "fullständig editor" på datorn för att komma åt textalternativ osv, men som för dig så kommer jag in till den bilden du visade tidigare men inte den som Jämta visade. Med IPad, IPhone och Samsung telefon ser det ut som för dig, men med datorn ser det ut som Jämtas bild. Tror inte nått är fel, är nog bara formatet som inte stöds av paddor/telefoners operativsystem
Publicerat September 20, 201411 yr Författare Hm... får upp det som Jämta visade nu på datorn.... Fattar bara inte varför det funkade igår... För jag använde inte datorn alls igår. Använder den väldigt sällan alls faktiskt. Samsungplattan brukar funka som ersättning....
Publicerat September 21, 201411 yr Ni som använder platta, blir det samma sak om ni provar med någon annan webbläsare?
Publicerat September 21, 201411 yr Författare Vet inte. Men jag HADE all editing uppe på PLATTAN i förrgår. Varför funkade det just DEN gången och inte fler? Har använt samma webläsare (chrome) alltid på plattan. Inget har ändrats annat än tiden. Jag kan acceptera att det inte funkar, men jag vill gärna förstå VARFÖR...
Publicerat September 21, 201411 yr Jag har ingen aning Jag vet bara att många problem med webbsidor kan lösas genom byte av webbläsare (jobbar med datorsupport och har detta som standardsvar ) men surfplattor är inte min starka sida. Använder inte sådana
Publicerat September 21, 201411 yr Författare Köpte plattan i våras och tycker den är smidigare att ta mig än datorn... Får t o m plats i väskan. De gångerna jag använder väska... Ska prova att ta ner en annan webläsare och kolla.
Publicerat September 21, 201411 yr Författare Nu provar jag Opera. Ingen skillnad annat än att det går snabbare än Chrome och det är ju välkommet.
Publicerat September 23, 201411 yr Författare Nu har jag Firefox och nu ser allt bara konstigt ut... :/ och inte möjlighet att redigera.. Måste jag kanske ha tapatalk på plattan? Någon som kan berätta förmig vad tapatalk är och varför/varför inte jag ska lda ner det?
Publicerat September 30, 201411 yr Författare Testar detta... Kan inte ändra texten på något vis med plattan, men kanske kan få in en emoji.... Fast fårdåtida visst bara fula svartvita saker...:/