Publicerat September 22, 201411 yr Vad gäller? Googlat men till min förvåning hittar jag inga trådar med test och tips om vilken GPS tracker som funkar bra för våra norrländska förhållanden med halvtaskig täckning och därmed krav på hyfsad mottagning. Googlat lite och dräller ju av GPS trackers med stöldmärkning av båtar bilar, motorcyklar etc från 400 kr (Kina) och uppåt. Ingen som testat nåt annat än Garmin GTU som ju förvunnit från marknaden? Söker en komplettering till Astron när hunden lämnat det täckningsområdet.
Publicerat Mars 16, 201511 yr Vad gäller? Googlat men till min förvåning hittar jag inga trådar med test och tips om vilken GPS tracker som funkar bra för våra norrländska förhållanden med halvtaskig täckning och därmed krav på hyfsad mottagning. Googlat lite och dräller ju av GPS trackers med stöldmärkning av båtar bilar, motorcyklar etc från 400 kr (Kina) och uppåt. Ingen som testat nåt annat än Garmin GTU som ju förvunnit från marknaden? Söker en komplettering till Astron när hunden lämnat det täckningsområdet. Ett bra komplement till Astron är Trackers pejlar som passar de flesta Garmins halsband. Kostar från 4.500 kr. Hälsningar Trackersupport 0939 111 49 40