Publicerat September 25, 201411 yr Är det någon som har info ang detta? Hört rykte att det ska öppna o idag såg jag vapenfodral i fönstret. Tacksamt ifall nån vet nåt. Fredde
Publicerat September 28, 201411 yr Författare Det var en blomsteraffär där innan. Det ligger en bilverkstad i samma byggnad. Tydligen har där varit bank i lokalerna en gång o det passar ju bra att själva valvet är kvar. Skulle vara kul att veta när dem öppnar eller om dem redan gjort det. Det har varit ett tomrum sedan vapencentralen slog igen, tycker jag, o det hade varit skoj med en vapenbutik som man kan besöka lite spontant.
Publicerat September 28, 201411 yr Verkar spännande! Saknar också vapencentralen, enligt min åsikt finns inga andra vettiga handlare i närområdet. Lantmännen i Kalmar är trevliga men utbudet är ju relativt begränsat...
Publicerat September 28, 201411 yr Verkar spännande! Saknar också vapencentralen, enligt min åsikt finns inga andra vettiga handlare i närområdet. Lantmännen i Kalmar är trevliga men utbudet är ju relativt begränsat... Hur långt har ni till Jaktia i Kosta eller Jakthallen i Nybro då? Bra med konkurrens
Publicerat September 28, 201411 yr Hur långt har ni till Jaktia i Kosta eller Jakthallen i Nybro då? Bra med konkurrens Till Kosta är det en rätt bra bit. Jakthallen mycket närmre, fortfarande inte värt bensinpengarna…..