Publicerat September 30, 201411 yr Hej. Någon som har testat Biltemas jaktradio? Är den något att ha?
Publicerat September 30, 201411 yr Jag kollade på den och det jag fick fram var väl att den duger men dom har ingen skogsantenn ännu. jag skulle säga typisk reservradio.
Publicerat September 30, 201411 yr Författare Okej men i den nya Biltemas katalogen så står det att dem har skogsantenn som man för köpa till för 50kr.
Publicerat September 30, 201411 yr Okej men i den nya Biltemas katalogen så står det att dem har skogsantenn som man för köpa till för 50kr. i kalmar sa dom att den kommer innan jul! edit antennen finns för 49 kr men extra batteri dröjer.
Publicerat September 30, 201411 yr Författare Står inget om extra batteri. Man får väl åka in någon dag och titta lite:)
Publicerat Oktober 1, 201411 yr Detta är en populär post. När kommer Biltemas GPS-hundpejl? Belysta 6-24x kikarsikte? Mobiltelefon?
Publicerat Oktober 1, 201411 yr Man får en Icom F34 eller Zodiac för 1500-2000 kr idag. Varför ens titta på annat?
Publicerat Oktober 1, 201411 yr Författare Billigaste jag hittat kosta 1700. Ingen som säljer i närheten heller. Jag vill inte lägga för mycke pengar för kommer inte använda den så jätte mycke
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Köp en begagnad icom efter albecom istället och så köper du i värsta fall ett nytt batteri. Då har du tillgång till alla tillbehör och den är värd att fixa om den skulle paja, vilket är mindre troligt än med biltemajunket.
Publicerat Oktober 2, 201411 yr hur stor skillnad är det med standard antenn och skogsantenn? min zodiak klipper av samtalen så det inte blir förståligt, även inom 1km håll!
Publicerat Oktober 2, 201411 yr Är det antennen då? Glapp i kontakter osv är dessvärre inte ovanligt. Är batteriet dåligt kan den klippa när man pratar också. Annars är skogsantennens stora fördel att antennen kommer upp ovanför kroppen när man bär den i fickan.
Publicerat Oktober 11, 201411 yr Testade biltemas idag. Bra hörbarhet i båda ändarna. Inga jätte avstånd 800-1000m som max.