Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Spanska sjukan?

Featured Replies

Publicerat
  • Författare

Är det någon annan som har "spanska sjukan"? 

Publicerat

Nosat på sjukan m en Black Sable Delux .. M lärde mej aldrig skjuta med den.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Den där är ju verkligen jättefin, älskar SvS

Publicerat

Kanske vore ngt.. en sidolåsare är avgjort det vackraste man kan ha på jakt, hitta en som man kan skjuta med hade ju varit lite skoj.. Men det är väl bara att slå ur hågen, ska man ha ngt vettigt så kostar det. Men en nätt marginellt piptung historia hade jag kunnat tänka mej att testa.

Publicerat

Kanske vore ngt.. en sidolåsare är avgjort det vackraste man kan ha på jakt, hitta en som man kan skjuta med hade ju varit lite skoj.. Men det är väl bara att slå ur hågen, ska man ha ngt vettigt så kostar det. Men en nätt marginellt piptung historia hade jag kunnat tänka mej att testa.

Jag har två till salu om du har vägarna förbi.....

/T

Publicerat

Sicken j-la tur att du bor lååångt härifrån  :tongue:

Var tvungen att tjuvtitta.. Jävligt läckra bössor.. Aya 20:an hade inte gjort ont att ha givet att den är lite lätt framtung.

Publicerat
  • Författare

Du måste tar bort den W&C Scott Pigeon Gun från din hemsidan PMT.....varje gång jag ser den vill jag verkligen har den! :wallbash: Tror att det blir lite engelska sjukan nu....=)

Publicerat

Du måste tar bort den W&C Scott Pigeon Gun från din hemsidan PMT.....varje gång jag ser den vill jag verkligen har den! :wallbash: Tror att det blir lite engelska sjukan nu....=)

Jotack. Jag var på väg att köpa den i december förra året. Hade gnetat ihop stålar men sen blev dottern förkyld när jag skulle ner till Lund. Iofs inget problem men förseningen gjorde att rörmokarräkningen hann komma med posten. Då pengarna hade förts fram i ljuset så var de lovligt byte enl frun :'(

Så den gången blev det ingen bössa, men jag gråter när jag ser den...

/M

Publicerat

Det är så dags att annonsera spanska sjukan, när gamla aya:n mött sin skapare.

Bortsett från rappliga hanar och trånga borrningar så var balansen utomförträfflig!

post-14887-14125397330595_thumb.jpg

post-14887-14125396925793_thumb.jpg

Publicerat
  • Författare

Vad är det för vapen under bilden på din gammal AYA?

Publicerat

Du måste tar bort den W&C Scott Pigeon Gun från din hemsidan PMT.....varje gång jag ser den vill jag verkligen har den! :wallbash: Tror att det blir lite engelska sjukan nu....=)

Var hittar man hemsidan?

Grabben min fick sina licenser förra veckan så nu blev det plats i skåpet [emoji1] [emoji106]

Publicerat

Ser verkligen trevlig ut.

Har själv funderingar på en Aya i kal 20, dock en No2.

Även om en No1 hade legat högre upp på önskelistan, dock lite väl mycket på något man inte har någon chans att prova innan köp. :)

/Baner

Publicerat

Vad är det för vapen under bilden på din gammal AYA?

En enkelskotts .22, numera avrustad.

Borde inte varit med på den här sidan...

• 9 months later...
Publicerat

Tror jag har drabbats med. Har en AYA XXV/SL Sherwood på ingång om bara licensen skulle dyka upp någon gång. Undertiden så rorar jag mig med att läsa boken "Spanish Best" och skall man tro den så är inte spanska bössor så tokiga.