Publicerat Oktober 5, 201411 yr Detta är en populär post. Hej! Heter Martin och bor i Lund. Pappa till 2 barn. Gift. Kanske förebygger jag en 40 års kris med att ta en jägarexamen, eller är jag mitt i krisen och det är därför jag är här. Gillar att vara ute i naturen. Saknar lite djupare skogar i min närhet. Ska bli kul att lära mer om skog och vilt. Efter att ha tittat på "På jakt med Lotta och Leif" fick jag lite av en ny idol. Hoppas han tycker det är ok att jag lånar hans namn.
Publicerat December 29, 201411 yr Hej! Heter Martin och bor i Lund. Pappa till 2 barn. Gift. Kanske förebygger jag en 40 års kris med att ta en jägarexamen, eller är jag mitt i krisen och det är därför jag är här. Gillar att vara ute i naturen. Saknar lite djupare skogar i min närhet. Ska bli kul att lära mer om skog och vilt. Efter att ha tittat på "På jakt med Lotta och Leif" fick jag lite av en ny idol. Hoppas han tycker det är ok att jag lånar hans namn. Jag träffade Inhwan idag på Berras Huntyard i Gnesta och han hälsade att det var helt ok! [emoji106][emoji106][emoji106] Sent from my iPad using Tapatalk och jag har feta fingrar!
Publicerat April 8, 201511 yr Författare Jag träffade Inhwan idag på Berras Huntyard i Gnesta och han hälsade att det var helt ok! [emoji106][emoji106][emoji106] Sent from my iPad using Tapatalk och jag har feta fingrar! Grymt! Hälsa och tacka!
Publicerat April 12, 201511 yr Författare Hej, och välkommen hit. Du kommer säkert att trivas på forumet. Takko Tack!