Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

test

Featured Replies

Publicerat

Går inte att kopiera in här..

Fel på skruven eller på prg.?

Publicerat

Jag kan varken kopiera något och klistra in eller citera någon annans inlägg här.

Jag tror jag läst nånstans att det skulle ordna tills sig vid nästa uppgradering.

Men det är klart irriterande.

Publicerat

Jag kan varken kopiera något och klistra in eller citera någon annans inlägg här.

Jag tror jag läst nånstans att det skulle ordna tills sig vid nästa uppgradering.

Men det är klart irriterande.

Testar med qoute bara för att just testa...

Publicerat

Jupp, det funkar för andra men inte för mig som använder IE11.

Kopiera funkar inte heller.

Det funkar dock på alla andra forum där jag är med (mer än 10).

Publicerat

Hittade tråden till slut.

Under feedback - frågor och feedback finns det en tråd om IE11.

Jag kan ju inte kopiera in länken till den (försökte, men det lyckades inte nu heller)

Jag ids inte byta webläsare bara för den här sidan då IE 11 är good enough för mig i övrigt.

Därför kommenterar jag väldigt sällan i trådar här när jag inte kan klippa och klistra eller citera. Kanske tur för alla :)

Fast meningen med dylika forum är väl att folk enkelt ska kunna hjälpa varandra och ställa "dumma" frågor och få svar av kunnigare folk. Så är det inte för mig, Det är för jobbigt att sitta och skriva av långa länkadresser, eller förklara vem av de i tråden man svarar. Enklare att skita i det då..

Misstänker att många fler än mig drar sig för att skriva av ovanstående anledning.

Väntar med spänning på nya systemprogramvaran som förhoppningsvis köps in bums!

Publicerat
  • Författare

Hade IE 10 innan bytte nyligen till 11:an, betydligt snabbare.

Jaja forumet får väl ta o uppgradera..:-)

Publicerat

Jag använder mest plattan och jag har både chrome och opera installerat på denna. Använder mig av Opera på Js. De enda problemen jag har är att jag inte kommer åt att ändra teckenstorlek (och annan redigering), och jag kommer inte åt alla emoticons...

Publicerat

http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/47874-iexplorer-11/#entry788666

test från IE 11 i compability view

Hittade tråden till slut.

Under feedback - frågor och feedback finns det en tråd om IE11.

Jag kan ju inte kopiera in länken till den (försökte, men det lyckades inte nu heller)

Jag ids inte byta webläsare bara för den här sidan då IE 11 är good enough för mig i övrigt.

Därför kommenterar jag väldigt sällan i trådar här när jag inte kan klippa och klistra eller citera. Kanske tur för alla :)

Fast meningen med dylika forum är väl att folk enkelt ska kunna hjälpa varandra och ställa "dumma" frågor och få svar av kunnigare folk. Så är det inte för mig, Det är för jobbigt att sitta och skriva av långa länkadresser, eller förklara vem av de i tråden man svarar. Enklare att skita i det då..

Misstänker att många fler än mig drar sig för att skriva av ovanstående anledning.

Väntar med spänning på nya systemprogramvaran som förhoppningsvis köps in bums!

Verkar fungera om du i inställningar (i IE) lägger till siten i compability view, Microsoft ändrade hur IE presenterar sig för webservern, det kan ställa till det men lägger man siten i comp view, så presenterar den sig som en IE 10:a vilket brukar lösa problem som detta.

/S

Publicerat

http://www.jaktsidan.se/ipb/topic/47874-iexplorer-11/#entry788666

test från IE 11 i compability view

Verkar fungera om du i inställningar (i IE) lägger till siten i compability view, Microsoft ändrade hur IE presenterar sig för webservern, det kan ställa till det men lägger man siten i comp view, så presenterar den sig som en IE 10:a vilket brukar lösa problem som detta.

/S

Ja det verkar funka. :)