Publicerat Oktober 11, 201411 yr Jag skjuter ju sådant hyfsat regelbundet... Har mina krämpor så jag kommer aldrig att bli en OS-skytt... men... Jag ser ju att träningen gör nytta... ligger hyfsat bra till under skyttet. Förra veckan var bästa serien 22träff av 25... Skall ut om nån timma på banan igen så får vi se vad det ger... Om inget annat så får man vara nöjd med pratstunden med skyttevänner. Skjuter med min 30år gamla Miroku 3800. Kommer nog att dra några skott på harbanan också...
Publicerat Oktober 11, 201411 yr Jag skjuter ju sådant hyfsat regelbundet... Har mina krämpor så jag kommer aldrig att bli en OS-skytt... men... Jag ser ju att träningen gör nytta... ligger hyfsat bra till under skyttet. Förra veckan var bästa serien 22träff av 25... Skall ut om nån timma på banan igen så får vi se vad det ger... Om inget annat så får man vara nöjd med pratstunden med skyttevänner. Skjuter med min 30år gamla Miroku 3800. Kommer nog att dra några skott på harbanan också... Var skjuter du? Växjö? M
Publicerat Oktober 11, 201411 yr Författare Fick nöja mig med en serie på 18 träff som bästa serie idag... var tjock dimma på banan... Men kul hade vi...