Publicerat Oktober 23, 201411 yr Jag ska ha två kikare på min nya blaser , en 1-6x24 och en 3-18x50 bt, men vilka fästen? Enligt rykten monterar torsbo bara MAK, varför? Jaktia kosta monterar bara original(99%) Nybro Jakt monterar helst MAK då dom håller! fördelar MAK dom håller och är något lägre, + 300kr billigare(priset är skitsamma för en kombination för 80k! nackdel MAK dom är aningen klumpigare fördel original, bättre andrahansvärde större kukstatus original är original nackdel original något högre pris(kvittar) tightare design! japp imorgon beställs två men vilka? snälla lämna synpunkter!
Publicerat Oktober 23, 201411 yr Författare jo, jag köpte 3-18x50 bt 4ai 1.6x24 ldi dessa med skena och en -6x24 utan skena ldi( till drillingen)
Publicerat Oktober 23, 201411 yr Okay. Jag körde på originalfästet till mitt 3-18x50. Ser bra ut och kan inte bli lägre montage än det ger. Om man inte vill att uppspännaren ska haka fast i aluflippisarna. Svårt att se vad som är bättre med Mak fästet, förutom priset.
Publicerat Oktober 23, 201411 yr Jag hade MAK på R93an. Tyvärr sprack ena låsvredet på ena fästet. Men jag fick nytt av Torsbo. Tycker själv att original känns gedignare än MAK.
Publicerat Oktober 24, 201411 yr fördel original, bättre andrahansvärde större kukstatus? original är original Haha ok?
Publicerat Oktober 24, 201411 yr Författare Jo alla är ju inte så välutrustade! Borde kanske byta alliroaden mot BMW?
Publicerat Oktober 28, 201411 yr Jäkligt bra pris. Tror jag fick ge 3800:- för mitt fäste och det upplevde jag som billigt... /Baner
Publicerat Oktober 28, 201411 yr Dom flesta verkar ta över 4000:- för SR skenan. Var SR skenan jag gav 3800:- för Men sen svarade inte torsbo på varken mail eller telefon när jag försökte få tag i montaget snabbt. /Baner
Publicerat Oktober 29, 201411 yr Författare Nä man får jobba hårt för att handla på Torsbo, jag ringde i två dagar....