Publicerat Oktober 27, 201411 yr Om man ska ha en åtelkamera med sms-funktion. Vad ska man välja? Behöver ju inte va den dyraste, är ju smålänningar som ska ha dem.
Publicerat Oktober 27, 201411 yr har testat flera olika och den enda jag vågar rekommendera till folk är uovision565. det kan hända att jag är en marodör som hanterar kamerorna som jag antar att de borde - dvs jag tar inte in och torkar upp med jämna mellanrum utan de får sitta till batterierna ger upp. då åker de in, byter batteri och sen ut igen.
Publicerat Oktober 27, 201411 yr Författare Nu du pfrep kan du bli med laikor snart oxå Sån skit kan man ju inte ens ge bort.
Publicerat Oktober 27, 201411 yr instämmer med pfrep. Jag har två Uovision med MMS/ GPRS funktion som jag har ute jämt. Kör med externt batteri och är inte alldeles varsam med dem. De tuffar på och enda problemet jag stött på var ett minneskort som fick fnatt. Hade kameran iväg till säljaren och fick ett nytt minneskort utan prut. I mitt tycke är de enkla att ställa in. Finns många finesser men jag nyttjar dem inte längre. Mobilen plingar till och jag är nöjd och glad. Kör mina med telias kontantkort för mobilsurf och de fungerar mycket bra där jag håller hus. Har testat extra antenn men har inte märkt någon skillnad... /M
Publicerat Oktober 28, 201411 yr Några fler tips? Jag tror min heter Uovision Panda. Är inte nöjd, den läcker och bilderna är sådär kvalitet på. Svågern har också Uovision 565 och är supernöjd... /M
Publicerat Oktober 28, 201411 yr Några fler tips? Ja. Uovision 565. Har också två stycken. Ett uppfuckat minneskort men annars har de rullat på. Använder dom som pfrep, dvs de sitter ute nästan jämt.
Publicerat Oktober 31, 201411 yr Uovision, har haft min ute i skogen i ett och ett halvt år nu. Bytt batterier en gång. Det jag saknar år att kunna fjärrstyra den men det tror jag finns på nyare modeller. Skickat från min iPad med Tapatalk