Publicerat Oktober 27, 201411 yr Hej! Har just köpt en begagnad Aimoint 3000. Problemet är att när man vrider på den så fungerar två av ljuslägen ej. Läge 2 och 4. Där är det alltså ingen prick alls, i övrigt är det som det ska. Någon som har koll?
Publicerat Oktober 27, 201411 yr ? Har absolut ingen aning men för att ordna detta mer produktivt, ta kontakt med Aimpoint kundservice och kolla med dem, det trots allt deras produkt och garantier. /Christian
Publicerat Oktober 27, 201411 yr Sägs ju att Aimpoint-supporten brukar vara väldigt behjälpliga. Kanske för de inte har så mycket att göra...... /Må
Publicerat Oktober 27, 201411 yr Jag kontaktade Aimpoint imorse genom deras support men har inte fått något svar än. Jag är nog lite för ivrig kanske.. Tänkte bara höra här om någon råkat ut för samma eller vet vad som kan ha hänt.
Publicerat Oktober 27, 201411 yr Sägs ju att Aimpoint-supporten brukar vara väldigt behjälpliga. Kanske för de inte har så mycket att göra...... /Må Tycker kundservice hos svenska företag brukar vara riktigt trevlig.
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Köpte en begagnad Aimpoint för ca:15 år sedan som va sån. Ringde då till Aimpoint som sa att det bara är den militära varianten som är sån,tydligen till något IR tillbehör. Dom ville att jag skulle skicka siktet till dom men returnerade det istället annars hade jag inte fått tillbaka ett öre! Skickat från min iPhone med Tapatalk
Publicerat Oktober 31, 201411 yr Sent ute, men som ovan: http://www.aimpoint.com/uploads/tx_pxaaimpoint/xd-2_02.gif Två ljusförstärkarlägen. Raggarö
Publicerat November 7, 201411 yr Ok. Tack! Har inte fått något svar av Aimpoint men det ovan förklarar ju!
Publicerat November 7, 201411 yr Min Alpint Microsoft la av häromdagen. Den funkar bara på lägenheten 11 och 12 nu. På lägre styrka syns ingen punkt alls.
Publicerat November 7, 201411 yr Min Alpint Microsoft la av häromdagen. Den funkar bara på lägenheten 11 och 12 nu. På lägre styrka syns ingen punkt alls. Batteriet?=)
Publicerat November 7, 201411 yr Batteriet?=)Nej jag har provat att byta. Och de lägena som funkar lyser skarpt
Publicerat November 7, 201411 yr Nej jag har provat att byta. Och de lägena som funkar lyser skarpt Okey, då har jag inte en aning, är det 9000L? isf tror jag att det går att skruva isär den knappen som man vrider upp ljusstyrkan med.
Publicerat November 7, 201411 yr Okey, då har jag inte en aning, är det 9000L? isf tror jag att det går att skruva isär den knappen som man vrider upp ljusstyrkan med. Nej det är en Micro
Publicerat November 7, 201411 yr Detta är en populär post. Min Alpint Microsoft la av häromdagen. Den funkar bara på lägenheten 11 och 12 nu. På lägre styrka syns ingen punkt alls. jäflar vad jag garvade när jag läste inlägget jävla autokorrekt