Publicerat Oktober 30, 201411 yr Tjenare går i tankarna o köpa bil, men vet inte vad jag ska ha. Har tittat på land cruiser 90, caddy, l200, nyare navara, äldre hilux, tips på annat, det ska vara 4x4 o lite markfrigång diesel. Prisklass 50-70 tusen Mvh Mattias
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Författare Navara . Slut Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Isf ska jag köpa en värre än dig din skit: p
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Detta är en populär post. Köp en subaru. Boxerdieseln kom inte förens 09 och där finns få som matchar din budget tyvärr. Men varför inte en bensinare, du skall nog upp på 3000 mil innan drivmedlet äter upp skatteskillnaden. Du får en skaplig 10 år gammal forester för 50' Annars är en Caddy perfekt, bara småsnorrar behöver stora bilar. Låt andra dra fram älgar och svin ur skotarspår med sina pickuper och håll dig på vägen och titta roat på.
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Författare Köp en subaru. Boxerdieseln kom inte förens 09 och där finns få som matchar din budget tyvärr. Men varför inte en bensinare, du skall nog upp på 3000 mil innan drivmedlet äter upp skatteskillnaden. Du får en skaplig 10 år gammal forester för 50' Annars är en Caddy perfekt, bara småsnorrar behöver stora bilar. Låt andra dra fram älgar och svin ur skotarspår med sina pickuper och håll dig på vägen och titta roat på. Har åkt mkt i morsans forester o jag gillar inte å åka långt i dom sitter inge bra i dom, men tack för tipset Magnus: )Mvh Mattias
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Detta är en populär post. Lite tvek varför du som är så jaktljum ska ha jaktbil? Köp en Porsche 924 och cruisa downtown Katrineholm och tråla efter småtjejer istället.
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Lite tvek varför du som är så jaktljum ska ha jaktbil? Köp en Porsche 924 och cruisa downtown Katrineholm och tråla efter småtjejer istället. Är benägen att hålla med! Skodan duger gått åt dig din lilla pöjk Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Publicerat November 17, 201411 yr Slår ett slag för Hilux mellan 2000-04(minst plast inblandat) som borde finnas i ditt pris.kör en själv och inte riktigt intresserad av bilar eller skruva,bara ta mig fram hyfsat och lagom snabbt.. En caddy är heller inte helt fel med bärga djur i då man ofta fyller ut sin pickis med diverse worst case scenario prylar,då slipper man agera plogbil och bägare...
Publicerat November 17, 201411 yr Jag har lite granna omprövat Ford Ranger.. de jag har kommit i kontakt med har varit trevliga utan tvekan.
Publicerat November 18, 201411 yr Isf ska jag köpa en värre än dig din skit: p Värre, som i brukad av en bonde, efter att den gått i gruvan?