Publicerat Oktober 30, 201411 yr Min senaste en Bushking i CPMD2CM skaft i stabiliserad Redwoodburl. Bladet är 2 mm tjockt. Så den väger bara 98 gram. Seved
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Riktigt, riktigt snygg! Jag undrar dock lite över Redwood trä, jag vet att det är utrotningshotat, borde det inte vara fridlyst?Jag har undrat över detta ett tag eftersom att jag har sett att det säljs lite här och där?Men en oerhört vacker bit var det verkligen och kniven gjorde inte bort sig heller!
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Författare Riktigt, riktigt snygg! Jag undrar dock lite över Redwood trä, jag vet att det är utrotningshotat, borde det inte vara fridlyst? Jag har undrat över detta ett tag eftersom att jag har sett att det säljs lite här och där? Men en oerhört vacker bit var det verkligen och kniven gjorde inte bort sig heller! Tackar Nej jag tror inte Redwood är fridlyst, det säljs överallt Seved
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Författare Den där var ju helsnygg, men vad betyder bushking? Tackar He he jo jag kallar den så för jag tycker den är kung i Bushen över den varianten jag gör med scandi slipning på, som jag kallar Bushqueen. Lite konstigt, kanske, kom jag på nu. he he. Seved
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Tackar He he jo jag kallar den så för jag tycker den är kung i Bushen över den varianten jag gör med scandi slipning på, som jag kallar Bushqueen. Lite konstigt, kanske, kom jag på nu. he he. Seved Aha jag trodde det var nån knivterm som var bra att kunna om man skulle leta efter en liknande nån gång [emoji4]
Publicerat Oktober 30, 201411 yr Författare Aha jag trodde det var nån knivterm som var bra att kunna om man skulle leta efter en liknande nån gång [emoji4] Ha ha nej tyvär inget märkvärdigare än så Seved