Publicerat November 1, 201411 yr 2,5x 4m blir det tänkte en bänk på ena långsidan och nån typ av garderober på andra långsidan! förslag?
Publicerat November 1, 201411 yr Du ser ut att ha ganska fritt med utrymme runtomkring? Ska rummet vara i ett typ garage? Hade i så fall haft garderoberna utanför rummet. Ska du ha det som jaktrum tycker iaf jag att en tv av ok storlek bör finnas där. Dels för o kanske ha någon brasfilm för stämningens skull eller kanske titta jaktfilm? Du bör ju även lämpligen ha en väldigt bekväm fotölj o sitta o njuta i. Även ett litet fint bord eller liknande brevid för o ha en kall öl stående på när du tittar jaktfilm eller läser någon trevlig bok om jakt i afrika? Allt detta tar ganska stor plats. hur laddbänken ser ut är väldigt individuellt. Jag hade iaf räknat in o att ett vapenställ ska få plats på bänken vid behov som typ vapenvård. lycka till med bygget!
Publicerat November 1, 201411 yr Författare kanon tack öl intas ju enligt mig inte i laddrum, så detta rum är bara för laddning, jaktkläder o vapen. btw så är det badrum med bastu till vänster, groventre utanför, så garderober utanför blir det inte. jo jag kan ju nämna att ovanför blir det biorum med projektor och 128" duk med klipsch högtalare och chesterfield fåtöljer och bord för ev öl! även kommande troféer ska upp i biorummet!
Publicerat November 1, 201411 yr Tänkte eftersom det även nu skulle rymmas ett jaktrum så behövs självfallet det finnas plats för jaktfilm o en öl. Men eftersom du redan löst detta så räcker ju de med laddrum/förvaring.