Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sporter 22lr??

Featured Replies

Publicerat

Någon som kan hjälpa mig med tips på modeller på 22:or med lite grövre pipa och kolv

typ åt sporterhållet.

Vet om Anschutz 54, 64 och 1451 sporter, men det måste ju finnas sportermodeller av

andra märken?

Kanske till och med någon som har koll på var det står nån, enkelskottare (grisbössa)

eller mag spelar ingen roll, inte skicket på kolven heller, ska lackas!

Publicerat

Har tränat och tävlat endel med Anschütz 64 R i drygt 3år som kan vara ett alternativ bland nyare vapen? Stocken är allt utom vacker men skjuter bra gör dom och fin ballans. Skjuter enbart med diopter så kan inte riktigt uttala mig om bössans egenprecition, men med stöd skjuter man oftast "hål-i-hål" med bössan. Kan defenetivt rekumendera att du tittar på en sån!

Annars har ju CZ en fin varmint som är omtyckt, tror några här på forumet har sådna och kan uttala sig  :)

Mvh Jonas

Publicerat

Brno 452 Varmint har en sporterpipa i en lite kraftigare jaktstock och jag trivs riktigt bra med den.Trycket är i original inte något att yvas över men kan lätt fixas med ett "trigger kit" för strax över hundringen.Skjuter väldig bra och har dessutom ett överkomligt pris, ca 4000 pix.Det har kommit ut en Brno 453 i samma stil med den skillnaden att den har snälltryck...

Publicerat

Har klämt på varminten och är defenetivt kär, tyvärr delade inte studentplånboken kännslorna med mig  :'(

En sån eller liknande ska in i skåpet, frågan är bara när  ;)

Publicerat

Lär nog iväg å klämma lite på en Brno varmint, polaren köpte sin Anschutz 54 Match för 1500 spänn

på Delsbo vapen.........