Publicerat November 8, 201411 yr Detta är en populär post. Som rubriken lyder så har AstroSweden tagit mig under sina vingar o har nu jobbat där en månad och trivs kanon med gänget där:) Jag har tjatat o frågat o bestämt mig o ändrat mig ja George var nog rätt trött på mig så han är nog rätt glad att jag bestämt mig nu Det blev ett Ior 4-16x50 belyst klockren o ja jag är nog lite jävig men svarren hängde inte med här men helian spöa ior siktet men inte med mycket men helian var mer kontrast rik o lite ljusare men ior med sin punkt gjorde att man kunde skuta säkrare då helians riktmedel försvann i mörkret o det var helt becksvart stod med bilen i en glänta o sikta på en björk på 50m mot en mulen himmel o inte mycket till test men för mig räckte det så nu sitter den på 22-250 Bettan. Mvh.
Publicerat November 8, 201411 yr ska snart köpa en ior av er men det blir en 6-24 x56 . jag ska också montera den på en stenroos delux 22-250 rem med 1-9 stigning.
Publicerat November 8, 201411 yr Författare ska snart köpa en ior av er men det blir en 6-24 x56 . jag ska också montera den på en stenroos delux 22-250 rem med 1-9 stigning. Klockrent Nille ja Ior gör riktigt grymma kikare o det nästan smäller i justerings ratten så distinkta är klicken Grattis te ett riktig grym kikare o as grym kaliber Kan meddela er som jagar gris så kommer Ior med ett 2.5-10x56 Hunting finns snart ute jag har haft förmånen o kolla i ett o den har en sjuk eye-box o det är nog bara Lica Magnus som kan mäta sig med den. Mvh.
Publicerat November 8, 201411 yr Författare du fixar väll ett bra pris på den ? He he ansvarar för städ o packning Mvh.
Publicerat November 8, 201411 yr He he ansvarar för städ o packning Mvh. Jag som hade räknat med att man skulle kunna pruta med dig.
Publicerat November 8, 201411 yr Jag som hade räknat med att man skulle kunna pruta med dig. Lite finare omslagspapper åtminstone.
Publicerat November 8, 201411 yr Författare Jag som hade räknat med att man skulle kunna pruta med dig. Ha ha nä det får du ta med George Lite finare omslagspapper åtminstone. He he det går nog o ordna Mvh.
Publicerat November 9, 201411 yr Ha ha nä det får du ta med George He he det går nog o ordna Mvh. Jaha, då får jag väl göra det då! Blir det present- el. julklappspapper då???
Publicerat November 9, 201411 yr Författare Jaha, då får jag väl göra det då! Blir det present- el. julklappspapper då??? Det blir en överraskning då Mvh.
Publicerat November 9, 201411 yr Det blir en överraskning då Mvh. Ah, då får man nog göra en affär med Georg snart så får man se vad som man får extra av dig då.
Publicerat November 9, 201411 yr Författare Ah, då får man nog göra en affär med Georg snart så får man se vad som man får extra av dig då. He he fint de Mvh.
Publicerat November 9, 201411 yr He he fint de Mvh. Jobbar du på provisionslön efter hur mycket du hinner packa o skicka iväg/dag?
Publicerat November 9, 201411 yr Författare Jobbar du på provisionslön efter hur mycket du hinner packa o skicka iväg/dag? Nä jag kör så jag inte får allt för ont i nacke o rygg Mvh.
Publicerat November 9, 201411 yr Nä jag kör så jag inte får allt för ont i nacke o rygg Mvh. Ok! Ja, du hade lite problem med den biten.