Publicerat Oktober 17, 200619 yr denna helgen kom Kolja och skulle va med och jaga lite rådjur med drivande hundar... hade lite fina jakter, men lappen var lite hårdtryckt ;) ;D så det var ju upp till oss uppläningar att visa var avtryckarn satt...
Publicerat November 16, 200619 yr Hårdtryckt det vet i fan ;D. Varför ligger bössan så långt bak på det" lilla barnet"???? ;D Vi ska se vad skåningen klarar av på ett par skidor, sen ska vi diskutera hårdtryckt. ;) ;D
Publicerat November 16, 200619 yr Författare Hårdtryckt det vet i fan ;D.Varför ligger bössan så långt bak på det" lilla barnet"???? ;D Vi ska se vad skåningen klarar av på ett par skidor, sen ska vi diskutera hårdtryckt. ;) ;D killingen kom ju i fullt språng, baklänges :, glömde jag o säga det när du var här??? skidor??? va fan e det?? hoppas du har en bra dragsele och en pulka med dig till mig att sitta i ;D Snart dax....
Publicerat December 16, 200619 yr Vi ska se vad skåningen klarar av på ett par skidor, sen ska vi diskutera hårdtryckt. ;) ;D Jag har väl inte så mycket mer att tillläga ;D ;D ;D