Publicerat Oktober 18, 200619 yr Vem är Nito? , det undrar jag med.... har väl vuxit upp med jägare och skaffade eget vapen så fort det gick och har jagat mest fågel med hagel tidigare, samt lite älg. lessnade på jakt för ca. 10 år sedan men har nu åter fått blodad tand och håller på att återskapa vapenarsenalen. har skaffat en Sako hunter 338 WM för älg och lite annan jakt då jag inte kommer jaga älg med 6,5:an, den blir rådjursbössa ffa. Känner inte längre samma dragning mot hageljakt så det blir nog mer inriktat på kuljakt på Älg, björn om jag får tillfälle, samt rådjur, bäver räv osv. Hoppas också på att vi äntligen återigen ska få jaga med Pilbåge i sverige inom kort. Jag har tre Schäfrar som jag tävlar bruks med, men det kommer nog åter igen att finnas en Älghund på gården snart Håller också på att gå grundutbildningen för Pistolskytte licensen med min sambo så det blir en del tävlande framöver med Pickadoll:) JAg har också startat en Sida som heter www.jaktbilder.se där man kan skapa sina egna bild och film album gratis så att alla kan dela med sig av sina jaktminnen.
Publicerat Oktober 18, 200619 yr Välkommen, härkommer du att trivas. skriv så tangenbordet börjar skava
Publicerat Oktober 19, 200619 yr Välkommen! Vilken del av landet är du från? det glömde jag skriva, Alviksträsk utanför Luleå
Publicerat Oktober 25, 200619 yr Alviksträsk utanför Luleå Å det var sååååå här nära att jag köpte ett hus där för ca 10 år sedan. Välkommen till jaktsidan
Publicerat November 1, 200619 yr då blir man ju genast nyfiken på vilket hus du inte köpte:) Det var några hundra ( 1-200 m ) meter förbi vägbanken, ner mot sjön till. Ett rött tvåvåningshus, där det då bodde ett äldre par.