Publicerat November 20, 201411 yr Har ganska ofta möjlighet att vara ledig en vardag för att jaga men saknar jaktsällskap på då. Söker därför sällskap för vardagsjakt. Bor i Stockholm och har mark ett par timmar söderut. Kan åka för att jaga på din mark. Alla jaktformer intresserar mig. Saknar hund.
Publicerat November 20, 201411 yr Jag har ett jobb där jag styr arbetstiderna och kan vara ute vilka dagar som helst i veckan. Jag saknar mark så jag följer gärna med ut! Bor 3 timmar söder om Sthlm.
Publicerat November 20, 201411 yr Författare En dag då och då, eller 3-4 dagar i stöten? Mest en dag eller möjligen två då och då. Sen är det så att där jag jagar är skogen inte tillräckligt stor för mer än 1-1.5 dagars hund/tryck jakt i rad. Man kan så klart smyga runt eller sitta och vaka längre.
Publicerat November 20, 201411 yr Tänkte mest på att byta lite. Men det är en bit att åka så 2-3 jaktdagar är nog vad man vill ha ut av resan. Om du är intresserad av att komma upp till Jämtland och jaga och få sällskap nere hos dig, några gånger/år så kan vi höras via PM.
Publicerat November 21, 201411 yr Har ganska ofta möjlighet att vara ledig en vardag för att jaga men saknar jaktsällskap på då. Söker därför sällskap för vardagsjakt. Bor i Stockholm och har mark ett par timmar söderut. Kan åka för att jaga på din mark. Alla jaktformer intresserar mig. Saknar hund. Kan ställa upp på vardagar, bor 2 tim sö om Stckh.