Publicerat November 21, 201411 yr Funderar på att köpa en värmeväst och ha de kalla dagarna på pass ist för att behöva ha så mycket kläder så man knappt kan röra på sig. Pinewood hade en för 1600. Är det någon här som vet om de fungerar bra?
Publicerat November 21, 201411 yr Skaffa en riktigt bra dunväst. Tar ingen plats nerpackade och värmer som bara den när man har den på. Kan rekommendera denna: http://www.naturkompaniet.se/rab-microlight-vest
Publicerat November 21, 201411 yr Tja,vet två stycken som har köpt såna. Dom är supernöjda. /Lars. Funderar på att köpa en värmeväst och ha de kalla dagarna på pass ist för att behöva ha så mycket kläder så man knappt kan röra på sig. Pinewood hade en för 1600. Är det någon här som vet om de fungerar bra?
Publicerat Februari 2, 20188 yr Kapar en gammal tråd istället för att skapa en ny. Jag undrar om flera använt värmevästar? Är det någon väst ni kan rekommendera? Fungerar dem som man tänkt, att man inte behöver ha lika mycket kläder?
Publicerat Februari 2, 20188 yr 34 minutes ago ÅlandsFilip sa: Kapar en gammal tråd istället för att skapa en ny. Jag undrar om flera använt värmevästar? Är det någon väst ni kan rekommendera? Fungerar dem som man tänkt, att man inte behöver ha lika mycket kläder? De är guld värda. Har man först gått med hund och sedan skall sitta en såt eller vid fikat så är det jävligt gott och dra på sig den. Även vid vak så är de jävligt sköna. Jag har en Pinewood men det finns många bra.