Publicerat November 24, 201411 yr Någon som har nåt tips på alternativa program till Jaktlust? Efter att ha sett samtliga avsnitt ,även de nya, 4-5ggr så skulle nåt annat vara roligt. Jag gillar stilen med programledare, berättarröst och lite informativt eftersom jag ännu har mycket/allt att lära. Vill inte se en miljon olika youtube-klipp. Utan riktiga program. Har kollat på Jakttid och lite annat av Erik Fernström på tuben gammalt men sevärt.
Publicerat November 24, 201411 yr Detta är en populär post. Tjena! Har för mig det finns en programserie på tuben som heter Fieldsports Britain. /Lars.
Publicerat November 24, 201411 yr Författare Jaga live? Hinns ju bara med på helgen... Är du inte snäll åker jag hem till Varberg så får du ta med mig ut på skogstur
Publicerat November 24, 201411 yr Den här sidan kollade jag som hastigast i morse. Det verkar finnas en del program att kolla på. http://www.carbontv.com/?utm_source=DFP&utm_medium=300X250_GENERAL_HOUSE&utm_campaign=AG
Publicerat November 24, 201411 yr Författare Tjena! Har för mig det finns en programserie på tuben som heter Fieldsports Britain. /Lars. Tittade lite nu. Verkar lovande. Hoppas inte jag blir allt för påverkad bara, då finns ju risken att jag dyker upp i tweedkavaj nästa gång vi ses.
Publicerat November 24, 201411 yr Fieldsports och även "The shooting show" på tuben....same same, slightly different!
Publicerat November 24, 201411 yr Fieldsport o The shooting show e perfekta om man gillar räv o fågeljakt
Publicerat November 24, 201411 yr Om du gillar hagelskytte så har Digweed släppt avsnitt i sin nya "Digweed Club". Första avsnittet ligger på tuben, tror resten släpps på hans hemsida..