Publicerat November 28, 201411 yr Oavsett vad man tycker om Aftonbladet så är det läge att lägga sin röst om man är för eller emot Vargjakt i år. In och rösta.
Publicerat November 28, 201411 yr Detta är en populär post. No way jag gynnar den jävla vänstervridna hyenablaskan med ett enda litet klick! Varje gång någon går in på AB så får de en läsare till vilket ger dem mer och mer annonspengar........ Stryp sörjan genom att vägra AB. /T
Publicerat November 28, 201411 yr No way jag gynnar den jävla vänstervridna hyenablaskan med ett enda litet klick! Varje gång någon går in på AB så får de en läsare till vilket ger dem mer och mer annonspengar........ Stryp sörjan genom att vägra AB. /T Instämmer.
Publicerat November 28, 201411 yr Ni resonerar helt fel. Aftonbladet och Expressen är två skittidningar. Det har de varit sen jag kom till jorden så det är inget nytt. Men om man ska resonera som ni gör och inte delta så drabbar det jägare och landsbygd mer än vad det drabbar tidningen. Tror ni de lägger ner för att ni inte röstar i en vargomröstning? vart ska ni rösta, i "svensk jakt" för redan frälsta? Ni hjälper värnarsidan genom att inte rösta. Det skulle va otroligt viktigt för oss om det blev en majoritet för vargjakt i AB! I den sämsta av alla tidningar och bland den mest lästa... just där skulle det behövas.
Publicerat November 28, 201411 yr No way jag gynnar den jävla vänstervridna hyenablaskan med ett enda litet klick! Varje gång någon går in på AB så får de en läsare till vilket ger dem mer och mer annonspengar........ Stryp sörjan genom att vägra AB. /T Menas att den, som du skriver hyenablaskan ens är en halvduglig representant för vänsterideologi? Nej. Aftonbladet må vara en arena för populism och sensationsjournalistik och den må vara färgad av socialdemokrati samt ett osaligt hopkok av massor av olika lutningar. Men någon representant för vänsterideologier är den inte. Jag tänker rösta för vargjakt, sen tänker jag ta fredagens andra kaffe och läsa betalda borgarartiklar. //Ib, vänstervriden hyena som aldrig sviker DN eller SvD
Publicerat November 28, 201411 yr Ni resonerar helt fel. Aftonbladet och Expressen är två skittidningar. Det har de varit sen jag kom till jorden så det är inget nytt. Men om man ska resonera som ni gör och inte delta så drabbar det jägare och landsbygd mer än vad det drabbar tidningen. Tror ni de lägger ner för att ni inte röstar i en vargomröstning? vart ska ni rösta, i "svensk jakt" för redan frälsta? Ni hjälper värnarsidan genom att inte rösta. Det skulle va otroligt viktigt för oss om det blev en majoritet för vargjakt i AB! I den sämsta av alla tidningar och bland den mest lästa... just där skulle det behövas.Tror du verkligen att en klickröstning i en kvällstidning har något som helst avgörande i vargjaktsfrågan? Det är jag övertygad om att den inte har, och därför avstår jag att ge den skitblaskan ett fullständigt onödigt klick.
Publicerat November 28, 201411 yr Menas att den, som du skriver hyenablaskan ens är en halvduglig representant för vänsterideologi? Nej. Aftonbladet må vara en arena för populism och sensationsjournalistik och den må vara färgad av socialdemokrati samt ett osaligt hopkok av massor av olika lutningar. Men någon representant för vänsterideologier är den inte. Jag tänker rösta för vargjakt, sen tänker jag ta fredagens andra kaffe och läsa betalda borgarartiklar. //Ib, vänstervriden hyena som aldrig sviker DN eller SvD Ja - jag skrev vänstervriden. Jag hade lika gärna kunnat skriva vänsterpopulistisk - för det är samma sak. Och jag hyser absolut inte några som helst varmare känslor för den högervirdna hyenablaskan heller vilken jag ser som exakt samma skit - bara lite annan färg på glasyren. Men skit med glasyr blir aldrig mer aptitligt vilken färg du än har på glasyren. DN och SvD - tja, som jag ser det är det sveriges minst dåliga dagsblaskor. /T
Publicerat November 28, 201411 yr Jag tror på opinionsbildning och lobbyism, eller jag vet att det fungerar så idag tyvärr. Den som syns och hörs får sin vilja fram även om det är i minoritet. Det klart att det påverkar opinionen om 300.000 jägare klickar i detta och det får ett annat utslag än om 300.000 jägare inte gör det. För hur dålig tidningen än är har vi sett otaliga exempel på frågor som uppmärksammats i AB och som plötsligt hamnar högt på politiska dagordningen även om det inte borde gjort det, det är sjukt men det funkar så.
Publicerat November 28, 201411 yr Röstat!!! Bryr jag mig vilken tidning som publicerar ?? NÄ!! Varje tanke och handling går till oss som har valt att bo på landsbygden.
Publicerat November 28, 201411 yr Någon som kan förbarma sig med Länk till omröstningen för en som tröttnat på all reklam på aftonbladet...?
Publicerat November 28, 201411 yr Verkar borttagen Nya uppgifter verkar ha ersatts http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article19937249.ab
Publicerat November 28, 201411 yr De har ju fel uppgifter. 370 vargar fanns det minst förra vintern innan årets föryngring. Omröstningen kanske inte visade det aftonbladet ville så därför är den nu borta...
Publicerat November 28, 201411 yr Sådana omröstningar förvanskas alltid när siffrorna visar tvärtom vad utgivaren vill framhålla och jag är inte ett dugg förvånad att det ändrades, eller försvann, eftersom majoriteten av folket - förutom jägarkåren - faktiskt är negativ till att vi har så mycket varg. Kvällstidningarna läser jag lika seriöst som jag gjorde "En Ding Ding Värld" en gång i tiden. Fördelen med den nu nedlagda tidningen är att den bjöd på mer skratt än kvällspressen gör...
Publicerat November 28, 201411 yr Sådana omröstningar förvanskas alltid när siffrorna visar tvärtom vad utgivaren vill framhålla och jag är inte ett dugg förvånad att det ändrades, eller försvann, eftersom majoriteten av folket - förutom jägarkåren - faktiskt är negativ till att vi har så mycket varg. Kvällstidningarna läser jag lika seriöst som jag gjorde "En Ding Ding Värld" en gång i tiden. Fördelen med den nu nedlagda tidningen är att den bjöd på mer skratt än kvällspressen gör... Precis, det har hänt tidigare när det gäller s k " webbröstningar som vissa blaskor haft om varg och även om SD, där har de försvunnit när det inte gått den av blaskan tänkta vägen.
Publicerat November 28, 201411 yr Suveräna tidningen " En ding Ding värld" må vara nerlagd. Men ding ding världen kvarstår!!!
Publicerat November 28, 201411 yr Författare Om omröstningen visat mot jakten så hade den nog fått synas desto mer,så de som röstat för jakten har ju gjort en samhällstjänst När jag röstade så låg motsidan på lite + men bara lite..
Publicerat November 29, 201411 yr http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19933073.ab 55% för jakt med 22000 röster lagda. /Markus